جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری عزاداری ماه محرم در کاخک برگزار شد.
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری عزاداری ماه محرم در کاخک برگزار شد.

?جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم شب گذشته از سوی شورای اسلامی شهر کاخک با حضور جمعی از مسئولین کاخک، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد و نمایندگان هیئات مذهبی شهر کاخک و شورای هیئات مذهبی شهرستان در سالن بعثت شهرداری کاخک برگزار شد. ? حجت الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در […]

?جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم شب گذشته از سوی شورای اسلامی شهر کاخک با حضور جمعی از مسئولین کاخک، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد و نمایندگان هیئات مذهبی شهر کاخک و شورای هیئات مذهبی شهرستان در سالن بعثت شهرداری کاخک برگزار شد.
? حجت الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در این جلسه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم گفت؛ امسال بنا نداریم مراسمی تعطیل شود اما انتظار داریم هیئات به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ضمن وفاق، همدلی و همراهی ، مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام به شکل یکسان، به دور از رقابت‌های ناسالم، منیّت ها و تک روی در هیئات برگزار گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?حجت الاسلام فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی اولیه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در سب گذشته به سه مورد از آسیب های شناخته شده اشاره کرد و گفت: ‌در کار جمعی و هیئات سه اصل شور و مشورت، شفافیت و استفاده از ظرفیت جوانان باید دیده شود، زیرا هر جا که شور و مشورت نبوده و تک روی انجام شده و یا در خصوص هزینه و مصرف گزارش دقیقی ارائه نشده و جوانان انقلابی و هیئتی به‌جای فرصت رشد به حاشیه رانده شده اند ، امورات جمعی دچار آسیب شده است.
حجت‌الاسلام فاطمی ۱۵ بند از موارد اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای ماه محرم که متعاقب این خبر درج خواهد شد را اعلام و تاکید نمود تا هیئات مذهبی نسبت به رعایت موارد ابلاغی اقدام نمایند.
#کاخک_نیوز

 

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز