ذوقی مدیر اجرایی امامزاده سیدمحمدعابد(ع): پروژه های عمرانی مورد افتتاح امروز ، ماحصل کمک خیرین به امامزاده (ع) است.
ذوقی مدیر اجرایی امامزاده سیدمحمدعابد(ع): پروژه های عمرانی مورد افتتاح امروز ، ماحصل کمک خیرین به امامزاده (ع) است.

محمدعلی ذوقی مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدمحمدعابد(ع) در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی آن بارگاه با ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی و توسعه ای طبق طرح جامع ، به ثمر رسیدن پروژه ها را حاصل کمک خیرین دانست و از همراهی و پشتیبانی خیرین و مسئولین قدردانی نمود. وی با گلایه […]

محمدعلی ذوقی مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده سیدمحمدعابد(ع) در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی آن بارگاه با ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی و توسعه ای طبق طرح جامع ، به ثمر رسیدن پروژه ها را حاصل کمک خیرین دانست و از همراهی و پشتیبانی خیرین و مسئولین قدردانی نمود.

وی با گلایه از کم توجهی دولتها به اماکن مذهبی در توزیع اعتبارات گفت؛ مردم و خیرین در کاخک علیرغم بردوش کشیدن هزینه های مساجد و مصلی و حسینیه ها ، در امر کمک به آستان مقدس امامزاده (ع) نیز سنگ تمام گذاشتند که پروژه های عمرانی مورد افتتاحِ امروز ماحصل کمک خیرین در حدود یک میلیارد تومان می باشد.

ذوقی با اشاره به جمعیت بالای زوار در طول سال، از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خواست تا در جهت افزایش سوئیت ها و اقامتگاه همکاری لازم داشته باشند.

قابل ذکر است مراسم بهره برداری از استحکام بخشی و نمای ضلع شرقی بارگاه امامزاده سیدمحمدابن موسی الکاظم (ع)، اِلمان گلزار شهدا و پارک کودک امامزاده (ع) ساعتی قبل با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان گناباد و کاخک برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره برداری از پروژه استحکام بخشی، نماکاری و تعویض درب و پنجره های ضلع شرقی بارگاه امامزاده سیدمحمدعابد (ع) صبح امروز
?این پروژه خیرساز با ۸ونیم متر طول در ۳۲ متر ارتفاع با هزینه ای بالغ بر ۸۴۶میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.
?قابل ذکر است از این مبلغ ۷۳ میلیون صرف ساخت درب و ۵۰ میلیون تومان صرف ساخت ۳ پنجره متناسب با بارگاه شده که تماماً توسط خیرین تامین شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اِلمان گلزار شهدای شهر کاخک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صبح امروز با حضور جمعی از مردم ، مسئولین و خانواده شهدا افتتاح شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

افتتاح شهربازی کودکان در کاخک

شهربازی کودکان و نوجوانان در راستای نشاط و سرگرمی کودکان با سرمایه گذار بخش خصوصی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان روز گذشته با حضور فرماندار، نماینده اداره کل اوقاف خراسان رضوی ، مسئولین و مردم شهر کاخک در جوار بارگاه امامزاده (ع) افتتاح شد.

 

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز