از ابتدای مردادماه بیش از ۵۰ مورد تست مثبت در شهر کاخک داشته ایم.
از ابتدای مردادماه بیش از ۵۰ مورد تست مثبت در شهر کاخک داشته ایم.

وضعیت کاخک به تناسب جمعیت آن از قرمز نیز فراتر رفته است. دکتر نظرزاده با ابراز تاسف از اینکه تا بحال اینگونه شرایط بحرانی نداشته‌ایم گفت؛ با عادی انگاری وضعیت شهر کاخک به تناسب جمعیت آن از قرمزرنگ فراتر رفته، بطوریکه از ابتدای مردادماه تا کنون بیش از ۵۰ مورد تست مثبت و در روز […]

وضعیت کاخک به تناسب جمعیت آن از قرمز نیز فراتر رفته است.
دکتر نظرزاده با ابراز تاسف از اینکه تا بحال اینگونه شرایط بحرانی نداشته‌ایم گفت؛ با عادی انگاری وضعیت شهر کاخک به تناسب جمعیت آن از قرمزرنگ فراتر رفته، بطوریکه از ابتدای مردادماه تا کنون بیش از ۵۰ مورد تست مثبت و در روز جاری نیز۶ مورد مبتلا به کرونا در شهر کاخک داشته ایم.
وی با ابراز نگرانی از وضع موجود افزود: برگزاری مراسم در فضای بسته مشکل‌ ساز خواهد بود زیرا که مسئولین هیئات نخواهند توانست تعارف را کنار بگذارند. از این رو نگرانی ما از آن است که با تکمیل ظرفیت فضاهای مسقف نتوانند از ورود سایرین جلوگیری نمایند.
دکتر نظرزاده هم به نحوه پذیرایی این جلسه و هم به صحبت‌ یکی از سخنرانان در مراسم درخصوص اینکه در مجالس عزاداری مصونیت از بیماری هست انتقاد کرد و گفت؛ این سخن را قبول ندارم چون نمی توان مسائل بهداشتی را نادیده گرفت به هوای آنکه که در مجلس عزاداری مبتلا نخواهیم شد.
#کاخک_نیوز

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز