┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ حجه الاسم خاکشور شب گذشته در مراسم تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در بخشی از سخنان خود در صحن آستان مقدس امامزاده (ع) به فلسفه وجود امامزادگان و نوادگان ائمه(ع) در ایران اشاره کردند و مسئله ای را عنوان کردند که هیچگاه در جایی نشنیده بودم. امام جمعه کاخک با تاکید بر عظمت […]

┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
حجه الاسم خاکشور شب گذشته در مراسم تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در بخشی از سخنان خود در صحن آستان مقدس امامزاده (ع) به فلسفه وجود امامزادگان و نوادگان ائمه(ع) در ایران اشاره کردند و مسئله ای را عنوان کردند که هیچگاه در جایی نشنیده بودم.
امام جمعه کاخک با تاکید بر عظمت امامزاده سلطان محمد عابد (ع) به نقل از منابع گفتند : این امامزاده واجب الاحترام در دوران زندگانی خویش سرپرست سادات و همه امامزادگان خراسان بوده اند و این موضوع در همه منابع موجود نقل شده است.
سابقاً از کرامات زیاد این معصوم زاده خیلی شنیده ایم و در کتب مختلف مطالعه کرده و یقین داریم ، حتی حجه الاسلام خاکشور نیز گریزی به کرامات این امامزاده داشتند و این امامزاده را درسطح شهرستان شاخص دانستند ، حال بر این باوریم که این نقل بر عظمت امامزاده سلطان محمد (ع) نزد ارادتمندان آن حضرت کثرت می بخشد.