#اطلاعیه پیرو اطلاعیه های قبلی آستان مقدس امامزاده سلطان محمد عابد (ع) و تاکید مدیریت محترم اجرایی آن آستان مقدس (ع) ، به اطلاع عموم همشهریان گرامی میرساند؛ مراسم چراغ برات امسال بلحاظ حفظ سلامتی مردم و ممنوعیت هرگونه تجمع در جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در صحن و داخل شبستان امامزاده (ع) برگزار […]

#اطلاعیه
پیرو اطلاعیه های قبلی آستان مقدس امامزاده سلطان محمد عابد (ع) و تاکید مدیریت محترم اجرایی آن آستان مقدس (ع) ، به اطلاع عموم همشهریان گرامی میرساند؛ مراسم چراغ برات امسال بلحاظ حفظ سلامتی مردم و ممنوعیت هرگونه تجمع در جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در صحن و داخل شبستان امامزاده (ع) برگزار نخواهد شد.
از این رو مردم عزیز ضمن اجتناب از هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در صحن امامزاده (ع) ، از آوردن هرگونه کاکل و سبزه و روشن کردن شمع در آن سه روز خودداری نمایند.
مراسم قرائت قرآن به یادبود امواتی که امسال مراسم چراغ براتشان بخاطر ویروس کرونا لغو شده است ، در امامزاده (ع) بصورت زنده از شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

قابل ذکر است: مردم عزیز و خیرین گرامی می توانند هزینه مربوط به برگزاری مراسم چراغ برات را جهت همسان سازی قبور در صحن امامزاده (ع) اختصاص دهند .