مرادی بخشدار کاخک در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای کلاته شیخی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه از این پس مردم کلاته شیخی از آب شرب سالم درمنازل خود برخوردار خواهند شد . به گزارش #کاخک_نیوز وی با اشاره به اینکه این پروژه به طور کامل به پایان نرسیده است تاکید کرد: […]

مرادی بخشدار کاخک در آیین بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستای کلاته شیخی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه از این پس مردم کلاته شیخی از آب شرب سالم درمنازل خود برخوردار خواهند شد .
به گزارش #کاخک_نیوز وی با اشاره به اینکه این پروژه به طور کامل به پایان نرسیده است تاکید کرد: اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان در ادامه اجرای این پروژه احداث مخزن بتنی ۵۰ متر مکعبی را در برنامه های اجرایی خود لحاظ نماید .
مرادی سطح مشارکت مردمی و همت بالای مردم کلاته شیخی در توسعه این روستا را به فال نیک گرفت و افزود ؛ روستای کلاته شیخی جزء اولین روستاهایی است که علاوه بر طرح هادی آن پروژه ساخت مسجد و راه روستا و… با مشارکت مردم اجرا شده که جای قدردانی دارد.
ایشان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی نیز گفت: حدود ۷۰ درصد از مصوبات سفر وزیر ارتباطات به گناباد متعلق به بخش کاخک بوده که بخشی از آنها در روزهای گذشته بصورت متمرکز در شهرستان افتتاح شده است .
✍ غلامی ، #کاخک_نیوز