پیام کشاورز هوشیار پس از برخورد با سارق احشام
پیام کشاورز هوشیار پس از برخورد با سارق احشام

سلام بر کاخک نیوز و مردان بلند همت و زحمت کشان بی مدعا و حاضر در میدان عمل… به سهم خود از عنایت و توجه شما و انعکاس دغدغه‌ها سپاسگزاری می نمایم. امروز مقارن ساعت ۱۳:۳٠ درحال استراحت در منزل ترنج بودم که ماشین پراید در کنار قنات و نزدیک منزل پارک نمود که چند […]

سلام بر کاخک نیوز و مردان بلند همت و زحمت کشان بی مدعا و حاضر در میدان عمل…

به سهم خود از عنایت و توجه شما و انعکاس دغدغه‌ها سپاسگزاری می نمایم.

امروز مقارن ساعت ۱۳:۳٠ درحال استراحت در منزل ترنج بودم که ماشین پراید در کنار قنات و نزدیک منزل پارک نمود که چند لحظه بعد برای بررسی بیرون رفتم با یک نفر که دوتا بره را گرفته و همراه بقیه به بیرون می بردند روبرو شدم که در مشروح خبر آمده بود.

جناب طاهری فرماندهی انتظامی کاخک در لحظه به همکارانشان دستور ماموریت دادند که خلاصه دزد کم طالع در محدوده شهر کاخک دستگیر گردید.

تحقیقات لازمه و اقرار وی را با شگردهای پلیسی در حضور خودم از سارق گرفته وفعلا سارق برای ادامه مراحل قضایی در اختیار نیروی انتظامی می باشد.

 

و اما چند توصیه به عنوان کوچکترین عضو این دیار به همشهریان دارم.

۱. با حساسیت تمام هر غریبه‌ای را زیرنظر داشته و اطمینان نکنیم وهمیشه سعی کنیم پلاک وسایل نقلیه نا آشنا را حفظ ویا ثبت نماییم

۲. با حساسیت بیشتر حافظ ومدافع حریم خود و مجاورین باشیم.

۳. مهمتراز همه امنیت وقفل وبند لازم را در آغال دام مد نظر داشته باشیم چرا که فقر و زیاده خواهی عقل بعضی را مثل سارق کرغندی می گیرد واز صدها کیلومتر دور تر برای سرقت به ترنج می رسد.

وپایان کلام از دقت و سرعت و هوشیاری جناب طاهری، جناب سعیدی ومجموعه عوامل کلانتری کاخک صمیمانه سپاسگزارم .

امید که سلامت و تندرست وحاجت روا باشید انشالله محمد سلطانی ( سالار) ترنج