#مدارس در آستانه فصل بازگشایی مدارس هستیم ، امسال با وجود بیماری کرونا وضعیت فعالیت مدارس از حیث حضوری یا غیر حضوری چندان روشن نیست ، اما موضوع آموزش و کلاسهای مجازی با استفاده از شبکه های آموزشی همچون برنامه شاد، داغ است و گویا دانش آموزان با این برنامه زیاد سروکار خواهند داشت . […]

#مدارس
در آستانه فصل بازگشایی مدارس هستیم ، امسال با وجود بیماری کرونا وضعیت فعالیت مدارس از حیث حضوری یا غیر حضوری چندان روشن نیست ، اما موضوع آموزش و کلاسهای مجازی با استفاده از شبکه های آموزشی همچون برنامه شاد، داغ است و گویا دانش آموزان با این برنامه زیاد سروکار خواهند داشت .

مهمترین مبحث برگزاری کلاسهای مجازی دانش آموزان وجود زیرساخت لازم از جمله اینترنت است که بخشداری کاخک برای صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۱ شهریورماه ساعت ۸ صبح در سالن بعثت شهرداری کاخک جلسه ای را با حضور مدیران مدارس فعال سطح بخش ، دهیاران و اداره آموزش و پرورش و مخابرات ترتیب داده تا مشکل دانش آموزان در خصوص دسترسی به اینترنت تا حدممکن تسهیل و مرتفع شود.
حال از مدیران محترم مدارس فعال شهر و روستاهای بخش کاخک خواسته شده تا ضمن شرکت در جلسه مذکور به طرح مشکلات مربوطه در آن جلسه بپردازند.