قربانی فرماندار گناباد در دیدار با مردم روستای زیرجان با اشاره به گرامیداشت سالروز نهم دیماه روز بصیرت گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و خدمت ما در سایه امنیت وآرامش درنظام مقدس جمهوری مرهون خون پاک شهداست امیدواریم پاسخهای مسئولین در این نشست منتج به عمل شود. به گزارش کاخک نیوز وی افزود […]

قربانی فرماندار گناباد در دیدار با مردم روستای زیرجان با اشاره به گرامیداشت سالروز نهم دیماه روز بصیرت گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و خدمت ما در سایه امنیت وآرامش درنظام مقدس جمهوری مرهون خون پاک شهداست
امیدواریم پاسخهای مسئولین در این نشست منتج به عمل شود.
به گزارش کاخک نیوز وی افزود ؛ شرایط اقتصادی کشور دارای شرایط سختی هست اما صبر و مقاومت مردم در برابر دشمان ما را موظف می کند تا با حداکثر توان خود یاریگر و پشتیبان مردم سخت کوش در برابر مشکلاتشان باشیم.
وی در ادامه سخنان خود از مسئولین حاضر در این نشست خواست تا در بهبود شرایط روستائیان نهایت همت خود را بکار بسته و عملکردها با توجه به قولهای مساعد مسئولین در موعد مقرر انجام شود.

?قربانی فرماندار گناباد در ادامه سخنان خود با توجه به نیاز مبرم مردم زیرجان به مصرف گاز طبیعی گفت ؛ گازرسانی به این روستا از مسائل اساسی و جزء ضروریات است که در کنار تکمیل جاده از طُرق ممکن پیگیر گازرسانی خواهیم بود .
به گزارش کاخک نیوز قربانی افزود: این روستا با جاذبه های طبیعی و صنایع دستی خود قابلیت گردشگری دارد و مردم روستا باید از این موهبت درجذب گردشگر به خوبی استفاده کنند.
وی با وقفه صورت گرفته از اداره راهداری خواست تا در ابتدای سال ۹۹ بصورت ویژه ادامه آسفالت راه را انجام دهد.
ادامه سخنان قربانی فرماندار گناباد؛
?روستا سیل خیز است و با طرحهای ابخیز داری دغدغه روستائیان در حوزه منابع طبیعی انجام گردد.
?با توجه به اعتبارات کم دهیاریها ، نیازمند کمک و مشارکت اهالی روستائیان هستیم.
?دهیاران تعاملاتشان را با بنیاد مسکن افزایش دهند و از اعتبارات شناور بنیاد مسکن به روستاها استفاده کنند .
?معادن موجود بدلیل عدم فعالیت سلب امتیاز شده و بدنبال سرمایه گذار باشید تا معادن دوباره فعال گردد. اولویت این کار با اهالی روستا بر اساس طرح مورد درخواست باشد.