? عاشقان اربعین حسینی در انتظار بازگشایی مرزهای زمینی
? عاشقان اربعین حسینی در انتظار بازگشایی مرزهای زمینی
عاشقان زیادی در پی کسب اطلاع از سفر عتبات عالیات در ایام اربعین هستند. با این شرایطی که امسال وضع کرده اند کار سفر برای عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، فعالان فرهنگی و حتی مواکب بسیار سخت و عملا نشدنی شده است.

عاشقان زیادی در پی کسب اطلاع از سفر عتبات عالیات در ایام اربعین هستند.

با این شرایطی که امسال وضع کرده اند کار سفر برای عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، فعالان فرهنگی و حتی مواکب بسیار سخت و عملا نشدنی شده است.

انصافاً تهیه بلیط هواپیما در این شرایط سخت اقتصادی برای بسیاری از مردم ممکن نیست و چه بسا سفر اربعین که تنها سفر زیارتی برای همه قشر از زوار ایرانی است، امسال مردم بر این باور داشته که این سفر برای ثروتمندان شده است.

حال چه فکری کرده اند که اینگونه برنامه ریزی شده خدا داند.!!!

اکنون بعضاً که قصد تشرف دارند و وضع مالی آنچنانی ندارند با اعلام شرایط فعلی برای سفر به اربعین آن هم با بلیط گزاف هواپیما، برای بهره مندی از این سفر معنوی لوازم زندگی خود را میفروشند و چه بسا مشتاقانی که از این سفر محروم شده اند.

مگر چه تعدادی از جوانان در برابر کرونا واکسینه شده اند؟؟؟؟!!!!

بخدا قسم آه و ناله این زوار برای مسئولین و برنامه ریزان این سفر گران تمام خواهد شد.

از یاد نبرند، سال گذشته با محرومیت زائران ایرانی، ۹میلیون زائر و محرم امسال ۶میلیون زائر به کربلای معلی مشرف و به برکت و نظر اباعبدالله الحسین (ع) کرونا در کربلا صفر شد و همچنان عاری از کرونا است.
پس اگر به امام حسین (ع) اعتقاد دارید، اعتماد هم بکنید.

خیل عظیم مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) انتظار دارند تا مسئولین محترم با بازگشایی مرزهای زمینی به سردرگمی شدید زوار خاتمه دهند.

#حب_الحسین_یجمعنا

✍ غلامی #کاخک_نیوز

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز