‍ ♦️نگاهی به آشفته بازار سرمایه
‍ ♦️نگاهی به آشفته بازار سرمایه

دیگر صبری برای سهامداران بورس نمانده است جز این که سرمایه آنان جلوی چشمانشان نابود شده و نمی‌توانند کاری انجام دهند . علاوه بر ازبین رفتن سرمایه ، تبعات روحی و روانی را که بازار سرمایه در این وضعیت اقتصادی به مردم وارد کرده است را نمی شود نادیده گرفت و قطعاً تبعاتی در آینده […]

دیگر صبری برای سهامداران بورس نمانده است جز این که سرمایه آنان جلوی چشمانشان نابود شده و نمی‌توانند کاری انجام دهند .
علاوه بر ازبین رفتن سرمایه ، تبعات روحی و روانی را که بازار سرمایه در این وضعیت اقتصادی به مردم وارد کرده است را نمی شود نادیده گرفت و قطعاً تبعاتی در آینده نیز خواهد داشت.

متاسفانه با بی تدبیری تمام بازار را انگار به خون کشیده اند و این فضاحت در تاریخ بررسی و ثبت خواهد شد که چگونه عوام را دعوت به بورس کردند و همه چیزشان را از سهامداران گرفتند .
لازم است نمایندگان محترم وزرای نفت ، صمت ، اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی را به خط کنند که دست از تحت فشار قراردادن بازار بردارند .

تقاضای مردم از نمایندگان مجلس رسیدگی فوری به وضعیت نابسامان بازار سرمایه هست این وضعیت بازار با تشویق و حمایت دولت برای مردم به بورس چیزی جز بی اعتمادی ملت به دولت و مجلس ، خروج پول از کشور و رفتن به سمت فارکس ( بورس بین الملل) و رمز ارزها و تضعیف روحیه و افسردگی مردم ندارد.
حقوقی ها همچنان ناجوانمردانه نه تنها حمایت نمی کنند بلکه با خیال راحت شعله آتش این ریزش را بیشتر می کنند و کسی کاری به کارشان ندارد.
صدای همه سهامداران در آمده و همه در ضرر های سنگین هستند.

خیلی ها با پول قرض و وام وارد این بازار شده اند و سرمایه شان نابود شده و کاری هم نمی توانند بکنند جز نظاره کردن و صبوری .

حد ضرر بسیاری از سهم ها فعال شده ولی صف فروش سنگینی دارند و نمی شود از بازار خارج شد ، درصورتیکه مردم مهمترین مزیت بازار سرمایه را نقد شوندگی می‌دانستند اما اکنون ماه‌هاست نمی توانند سرمایه خود را نقد کنند .

افزایش عرضه های حاکم بر بازار، روز به روز افت شاخص کل را در پی دارد.

عدم حمایتی جدی از بازار سهام، عمده نمادهای بازار را در کف قیمت روزانه قرار داده است بطوری که همین امروز شاهد قرار گرفتن ۳۶۴ نماد به ارزش ۴۷۱۷ میلیارد تومان در کف قیمت روزانه هستیم.

بنابراین بازار امروز به اعتبار نیاز ندارد، به اعتماد نیاز دارد .

براستی که وزیر اقتصاد ، وزیر صمت و رئیس سازمان بورس در این روزها چه نقشی در راستای بهبود بازار ایجاد کرده‌اند؟
#کاخک_نیوز
?? @B_kakhkNews