صبح امروز دکتر محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شجاعی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی باتفاق صفایی نماینده مردم گناباد ،قربانی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین از ناحیه صنعتی کاخک بازدید میدانی نمودند. ? به گزارش #کاخک_نیوز در این بازدید قربانی فرماندار گناباد با اشاره به مسائل […]

صبح امروز دکتر محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شجاعی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی باتفاق صفایی نماینده مردم گناباد ،قربانی فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین از ناحیه صنعتی کاخک بازدید میدانی نمودند.
? به گزارش #کاخک_نیوز در این بازدید قربانی فرماندار گناباد با اشاره به مسائل و مشکلات فراروی ناحیه صنعتی کاخک گفت : مشکل مجوز تامین آب ناحیه صنعتی کاخک حل شده و مستلزم مکان یابی است ، از طرفی پروسه گازرسانی به واحدهای صنعتی طولانی شده و آسفالت معابر آن مشکل دارد.
فرماندار گناباد از مدیران ارشد شرکت شهرکهای صنعتی خواست تا شرکت شهرکهای صنعتی بلحاظ پایین آمدن هزینه های سرمایه گذاران چند سوله احداث و بصورت استیجاری به متقاضیان بخش تولید واگذار نمایند.

?دکتر محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور از حل مشکل گازسانی به ناحیه صنعتی کاخک تا پایان فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و گفت در صورت تخفیف هزینه تامین آب ، مبالغ تخفیف داده شده را در در این ناحیه هزینه خواهیم کرد.

?صفایی نماینده مردم گناباد نیز در این بازدید از مدیران ارشد شرکت شهرکهای صنعتی قول گرفت تا گازرسانی به واحدهای صنعتی در شرف تاسیس ظرف ۲ ماه آینده انجام و تعداد ۴ سوله توسط شرکت شهرکهای صنعتی احداث و به متقاضیان سرمایه گذاری بصورت استیجاری اختصاص یابد.
وی بر حل مشکل فیبر نوری و تامین آب ناحیه صنعتی و تعدیل قوانین زیست محیطی نیز تاکید کرد.

✅ در ادامه بازدید معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران‌و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی باتفاق نماینده و فرماندار گناباد از ناحیه صنعتی کاخک ، واحد تولیدی شانه تخم مرغ آقای بخشی که به تازگی راه اندازی گردیده است و همچنین ناحیه صنعتی غیر دولتی کلات نیز مورد بازدید قرار گرفت.

#کاخک_نیوز

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز