دکتر نظرزاده رئیس مرکز سلامت جامعه شهید بهشتی کاخک در گفتگو با کاخک نیوز گفت؛ تاکنون ۵ مورد تست مثبت کرونا در کاخک شناسایی شده که از این تعداد ۲ نفر دوره درمان آنها به اتمام رسیده و ۳ نفر دیگر تحت درمان می باشند. دکتر نظرزاده با انتقاد از عدم توجه برخی از مردم […]

دکتر نظرزاده رئیس مرکز سلامت جامعه شهید بهشتی کاخک در گفتگو با کاخک نیوز گفت؛ تاکنون ۵ مورد تست مثبت کرونا در کاخک شناسایی شده که از این تعداد ۲ نفر دوره درمان آنها به اتمام رسیده و ۳ نفر دیگر تحت درمان می باشند.
دکتر نظرزاده با انتقاد از عدم توجه برخی از مردم به هشدارهای بهداشتی مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا از مردم بخصوص اصناف و بازاریان خواست تا نسبت به این مهم جدیت بیشتری داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه در آستانه عید سعید فطر شاهد حضور بسیاری از مسافرین از کلان شهرها به شهر کاخک خواهیم بود افزود ؛ همچنان از مردم عزیز مقیم شهرها درخواست داریم تا در راستای کنترل و مقابله با این بیماری از حرکت به شهر کاخک خودداری و آندسته از مسافرینی که عازم سفر به این شهر شده اند حتی‌الامکان با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مدام از ماسک و دستکش به سلامت جامعه شهر کاخک و افراد سالمند بیاندیشند.
دکتر نظرزاده یادآورشد؛ شناسایی ۵ مورد تست مثبت کرونا ناشی از ورود مسافرین از سایر شهرها در بازه زمانی تعطیلات گذشته به شهر کاخک بوده است.
وی تاکید کرد ؛ تنها راه مهار و پیشگیری از انتقال بیماری رعایت دستورالعملهای بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی است که درصورت عدم رعایت توصیه های بهداشتی، افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا دور از انتظار نخواهد بود.
رئیس مرکز سلامت جامعه شهید بهشتی کاخک از تلاش و همت مسئولین و اعضای ستاد مبارزه با کرونا در شهر کاخک در جهت کنترل شیوع این بیماری و نیز توجه جدی مردم کاخک به رعایت مسائل بهداشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون و همچنین فعالیتهای چشمگیر گروههای مردمی و جهادی درامر ضدعفونی معابر و توزیع پکهای بهداشتی در سطح بخش قدردانی نمود.