طی مراسمی صبح امروز زمین چمن مصنوعی کاخک با حضور دکتر خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، قربانی فرماندار گناباد و جمعی از مسئولین شهرستان و شهر کاخک در محل کانون فرهنگی تربیتی اکبرزاده کاخک به بهره برداری رسید. به گزارش #کاخک_نیوز دکتر خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آئین […]

طی مراسمی صبح امروز زمین چمن مصنوعی کاخک با حضور دکتر خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، قربانی فرماندار گناباد و جمعی از مسئولین شهرستان و شهر کاخک در محل کانون فرهنگی تربیتی اکبرزاده کاخک به بهره برداری رسید.
به گزارش #کاخک_نیوز دکتر خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آئین افتتاح چمن مصنوعی کاخک گفت: آموزش پرورش با کارکرد خود سعی دارد تا در همه زمینه ها دانش آموزان را به سمت تعالی رسانده لذا یکی از مهمترین موضوعات تربیت بدنی و ایجاد روحیه نشاط در بین دانش آموزان است .
دکتر خدابنده با اشاره به اینکه تامین اینگونه فضاهای ورزشی،تحرک،پویایی وتضمین سلامت دانش آموزان را فراهم می کند افزود؛ اگر میخواهیم تعلیم و تربیت خوبی در جامعه دانش آموزی داشته باشیم باید فضاهای مناسبی متشکل از آموزشی ،پرورشی ، ورزشی ، فرهنگی و…برای دانش آموزان فراهم کنیم.
قابل ذکر است : اقلام چمن مصنوعی کاخک ۱۲ سال پیش تامین، اما بعلت اختلافات مکانی تاکنون نصب نگردیده بود.

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز