روز گذشته مراسم افتتاحیه طرحهای جهاد کشاورزی با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم در روستای خانیک خاستگاه سماق شرق کشور برگزار شد. به گزارش #کاخک_نیوز ، قربانی فرماندار شهرستان گناباد در این مراسم گفت؛ امروز مردم روستای خانیک به این باور رسیده اند که با […]

روز گذشته مراسم افتتاحیه طرحهای جهاد کشاورزی با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک ، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم در روستای خانیک خاستگاه سماق شرق کشور برگزار شد.
به گزارش #کاخک_نیوز ، قربانی فرماندار شهرستان گناباد در این مراسم گفت؛ امروز مردم روستای خانیک به این باور رسیده اند که با استفاده از داشته های محلی خودشان باید اقتصاد محلی خود را متحول کنند و از مهاجرت جلوگیری کنند.
وی افزود ؛ در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه با بیش از ۵۰ میلیاردتومان در بخشهای مختلف شهرستان گناباد افتتاح شد که بهره برداری از این طرحها نویدبخش توسعه ،رشد و بالندگی در سطوح مختلف خواهدبود.
قابل ذکر است : در این مراسم سه پروژه قابل افتتاح جهاد کشاورزی از جمله واحد فرآوری و بسته بندی پودر سماق ارگانیک ، مرمت هشت رشته قنات و اجرای ۲۶ هکتار طرح آبیاری کم فشار به بهره برداری رسید.