‍#پیگیری_یک_گزارش نقص دوربین کنترل سرعت محور گناباد به کلات که از چندی قبل نصب گردیده است باعث اعتراضات مردمی شده بطوریکه حداکثر سرعت مجاز رانندگی در محور فوق ۹۵ کیلومتر بر ساعت تعیین و برای دوربینهای مستقر حداکثر سرعت مجاز ۷۰ کیلومتر بر ساعت تعریف شده است. به گفته یکی از اهالی روستای کلات ، […]

‍#پیگیری_یک_گزارش
نقص دوربین کنترل سرعت محور گناباد به کلات که از چندی قبل نصب گردیده است باعث اعتراضات مردمی شده بطوریکه حداکثر سرعت مجاز رانندگی در محور فوق ۹۵ کیلومتر بر ساعت تعیین و برای دوربینهای مستقر حداکثر سرعت مجاز ۷۰ کیلومتر بر ساعت تعریف شده است.
به گفته یکی از اهالی روستای کلات ، در پی گلایه های مردمی ، حداکثر سرعت دوربین مستقر در حوالی کلات را از سرعت ۶۰ به ۷۰ تنظیم نموده اند.
# کاخک_نیوز طی تماس تلفنی با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد صحت و سقم موضوع را جویا شد که مهندس گنجعلی رئیس اداره راهداری با تایید این موضوع گفت؛ دوربین های نصب شده از سوی شرکت پیمانکار در محل یاد شده نصب و برای کنترل سرعت دارای آیتم های مختلفی است که در حال حاضر ایرادات و نقایصی دارد که باعث اعتراضات مردمی شده است.
وی افزود؛ موضوع یادشده و نگرانی های رانندگان طی مکاتباتی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گزارش گردیده و بزودی از طرف شرکت پیمانکار طرف قرارداد رفع عیب خواهدشد.
?حال آنکه تکلیف رانندگانی که برای آنها احتمالاً جریمه صادر شده است چیست؟
با طرح این سوال از سوی #کاخک_نیوز رئیس اداره راهداری در پاسخ‌گفت؛ احتمال میرود کنترل سرعت در اینگونه دوربینها با توجه به مشکل یاد شده فاصله زمانی تردد خودروها بین دو دوربین لحاظ گردد.
کارشناس پلیس راه شهرستان نیز با اطلاع از اعتراضات رانندگان به موضوع، متولی رسیدگی به مشکل کنترل سرعت دوربینهای مسیر یادشده را اداره راهداری دانست وگفت ؛جریمه تخلفات رانندگی ثبت شده از دوربینهای سطح جاده ها از سوی پلیس راهور ناجا صورت می گیرد.