?مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران بخش کاخک عصر روز گذشته با حضور صفایی نماینده مردم شهرستان ، قربانی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان گناباد و شهر کاخک در محل ناحیه صنعتی کاخک برگزار شد. به گزارش #کاخک_نیوز رجبی مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران بخش کاخک در این مراسم گفت ؛ […]


?مراسم کلنگ زنی احداث کارخانه خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران بخش کاخک عصر روز گذشته با حضور صفایی نماینده مردم شهرستان ، قربانی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان گناباد و شهر کاخک در محل ناحیه صنعتی کاخک برگزار شد.
به گزارش #کاخک_نیوز رجبی مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران بخش کاخک در این مراسم گفت ؛ این کارخانه با عزم حدی سرمایه گذاران در زمینی به مساحت ۱۱۷۲۳ متر مربع به منظور جبران کمبود کنستانتره دام منطقه با ۲۵۰۰ متر زیربنا احداث خواهد شد . وی افزود؛ برآورد ریالی احداث این پروژه با ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی که از این مبلغ ۳۰ درصد آن را شرکت تعاونی گاوداران بخش کاخک اجرا و مابقی آن از محل تسهیلات به انجام خواهد رسید. به گفته مدیرعامل این شرکت؛ با بهره برداری از این واحد تولیدی ۱۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد خواهدشد.