علیرغم تاکید های بهداشتی مبنی بر قرنطینه خانگی، متاسفانه بازهم مردم در سطح شهر با آرامش خاطر قدم میزنند و به خرید عید می پردازند! همشهریان عزیز و فهمیم، کرونا امروز با ما فاصله ای ندارد! کافیست نکات بهداشتی را رعایت نکنیم تا خود و عزیزان خود را اسیر این بیماری کنیم! از آنجایی که […]

علیرغم تاکید های بهداشتی مبنی بر قرنطینه خانگی، متاسفانه بازهم مردم در سطح شهر با آرامش خاطر قدم میزنند و به خرید عید می پردازند! همشهریان عزیز و فهمیم، کرونا امروز با ما فاصله ای ندارد! کافیست نکات بهداشتی را رعایت نکنیم تا خود و عزیزان خود را اسیر این بیماری کنیم! از آنجایی که سهم بزرگی از جمعیت ساکن در کاخک را افراد سالمند تشکیل می دهند، و از طرفی با توجه به درگیری شدید سالمندان در این بیماری، در صورت بروز و شیوع این بیماری در کاخک ممکن است اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری اتفاق بیوفتد!
همشهریان عزیز مهمان دوستی و مهمان پذیری مردم بر همگان مبرهن است، اما شایسته است تابه فرزندان و فوامیل وابسته ی خود توصیه نمایید که فعلا به کاخک سفر نکنند و سفر خود را به هنگام پایان بیماری موکول نمایند.
هر فردی می تواند مبتلا این بیماری باشد بی آنکه علایمی از خود بروز بدهد! هر فردی قادر است تا فرد دیگری را مبتلا کند! به خاطر سلامتی عزیزان خود این چند مدت را به توصیه های بهداشتی عمل نماییم؛ ان شا الله با یاری خداوند و انجام توصیه های بهداشتی کرونا را شکست می دهیم.

? سعید خیاط کاخکی- دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تهران

⚠️این پیام را برای عزیزان خود ارسال نمایید⚠️

? کارگروه سلامت پایگاه خبری کاخک نیوز