‌‌‌‌‌‌‌‌﷽ آفرین بر این مردم که با عشق و اراده خود ، اینچنین قدردان سالها مجاهدت سردار پرافتخار و مختار میهن عزیزمان هستند. ??بی‌ شک قطره قطره خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وهمه مدافعان حریم ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) خوشه هایی از صاعقه دردناک عذاب الهی بر تروریست های تکفیری و دولت […]

‌‌‌‌‌‌‌‌﷽
آفرین بر این مردم که با عشق و اراده خود ، اینچنین قدردان سالها مجاهدت سردار پرافتخار و مختار میهن عزیزمان هستند.

??بی‌ شک قطره قطره خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وهمه مدافعان حریم ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) خوشه هایی از صاعقه دردناک عذاب الهی بر تروریست های تکفیری و دولت جنایتکار آمریکا و اعوان منطقه ایش فرود خواهد آورد.
??با اعلام مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای عزیز در مشهد مقدس از گوشه و کنار شهر و بخش #کاخک ارادتمندان به مالک اشتر انقلاب از شب گذشته تا به امروز صبح خود را به مشهد مقدس رسانده اند تا دوش تا دوش سایر امت اسلامی با مختار زمان وداع نمایند.
??غفران و رحمت بیکران الهى بر روح پاک شهیدحاج قاسم عزیز و شهید ابومهدی المهندس و همراهان و هم‌رزمانشان و لعنت و نفرین خدا بر جانیان منفور و مستکبر زمان.
??امید به آنکه این شهدای عزیز میهمان سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا باشند.

??در پایان انتظار می رود با تصویب شورای اسلامی شهر و اقدام شهرداری کاخک نام سردار پر افتخار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یکی از میادین یا خیابانهای سطح شهر کاخک جاودانه بماند.
✍ غلامی ،کاخک نیوز