سرگرد رمضان طاهری فرماندهی انتظامی کاخک در پیامی از ابراز همدردی و حضور پرشور مردم شهید پرور در مراسم تشییع شهید شبانی تقدیر نمود.
سرگرد رمضان طاهری فرماندهی انتظامی کاخک در پیامی از ابراز همدردی و حضور پرشور مردم شهید پرور در مراسم تشییع شهید شبانی تقدیر نمود.

متن پیام فرماندهی انتظامی کاخک بدین شرح است. بسم رب الشهداء والصدیقین با ابراز تاسف از وقوع حادثه اخیر و به شهادت رسیدن سرباز فرماندهی انتظامی کاخک که باعث اندوه مردم عزیز کاخک و توابع شد، ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد خدمت خانواده محترم آن شهید بزرگوار، برخود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار […]

متن پیام فرماندهی انتظامی کاخک بدین شرح است.
بسم رب الشهداء والصدیقین

با ابراز تاسف از وقوع حادثه اخیر و به شهادت رسیدن سرباز فرماندهی انتظامی کاخک که باعث اندوه مردم عزیز کاخک و توابع شد، ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد خدمت خانواده محترم آن شهید بزرگوار، برخود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، خاضعانه و در کمال ادب از ابراز همدردی همه شهروندان محترم کاخک، شرکت شیر پگاه،بخشداری ، شهرداری و شورای شهر کاخک و نیز از حضور حماسی و پرشور مردم شریفِ همیشه در صحنه، خانواده معزز شهدا، روحانیت معظم ، مسئولین گرامی، فرماندهان و نیروهای خدوم نظامی و انتظامی، خبرنگاران محترم و… در مراسم تشییع پیکر پاک سرباز شهید علی شبانی تقدیر و تشکر نمایم.
همواره از درگاه ایزدمتعال برای همه آرزوی صحت و سلامتی مسئلت می نمایم.

انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ شهدای گرانقدر و عزیزمان باشیم.

رمضان طاهری
فرماندهی انتظامی بخش کاخک