سال آینده اعزام زائران اربعین عادی می‌شود/ انتظار داریم زائران صبور باشند
سال آینده اعزام زائران اربعین عادی می‌شود/ انتظار داریم زائران صبور باشند

▫️ سفیر ایران در عراق در بازدید از صحن حضرت زینب (س) و موکب‎‌های مستقر در جوار حرم امام حسین (ع)، مردم را به صبوری دعوت کرد و گفت: عاشقان حسینی مطمئن باشند سال آینده مسیر زیارت اربعین به صورت عادی باز می‌شود. ▫️ ایرج مسجدی، سفیر کشورمان در عراق از صحن حضرت زینب (س) […]

▫️ سفیر ایران در عراق در بازدید از صحن حضرت زینب (س) و موکب‎‌های مستقر در جوار حرم امام حسین (ع)، مردم را به صبوری دعوت کرد و گفت: عاشقان حسینی مطمئن باشند سال آینده مسیر زیارت اربعین به صورت عادی باز می‌شود.

▫️ ایرج مسجدی، سفیر کشورمان در عراق از صحن حضرت زینب (س) و موکب‌هایی که در اطراف حرم امام حسین (ع) راه‌اندازی شده است، بازدید کرد.

▫️ایرج مسجدی در این بازدید با بیان اینکه امسال به برکت امام حسین (ع) و با هماهنگی عراق ۶۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین حضور می‌یابند، اظهار داشت: تاکنون بیش از نیمی از زائران اربعین کشورمان وارد عراق شدند و در مسیر پیاده‌روی اربعین حضور دارند.

▫️وی با اشاره به راه‌اندازی موکب‌‌های ایرانی در طراف حرم امام حسین (ع)، افزود: در اطراف حرم امام حسین (ع) موکب‌هایی وجود دارد که به زائران خدمت می‌کنند که مشاهده موکب‌های ایرانی در کنار موکب‌های عراقی تصویری زیبا را رقم زده است.

▫️مسجدی با بیان اینکه امسال ظرفیت پذیرش زائر ایرانی از سوی عراق بسیار محدود بود، تصریح کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های زمانی برای پذیرش زائران، مشکلاتی نیز به وجود آمد. اما مهم این است که راه اربعین باز شود و زائران کشورمان هم بتوانند در این حماسه عظیم حضور یابند.

▫️سفری ایران در عراق ابراز امیدواری کرد تا در سال‌های آینده روال تشرف زائران اربعین عادی شود و گفت: از مردم می‌خواهم که صبور باشند. تعداد محدودیتی امسال موفق به زیارت شدند، اما عاشقان حسینی مطمئن باشند سال آینده این راه به صورت عادی باز می‌شود و همه موفق به زیارت خواهند شد./اربعین
?? @B_kakhkNews