?همزمان باگرامیداشت هفته دولت مراسم بهره برداری از اولین جایگاه برداشت آب شرب خیرساز در شهر کاخک با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک، فرماندارگناباد و جمعی از مسئولین شهر و شهرستان برگزارشد. حیدرنیا مدیر آبفای شهرستان هدف از احداث جایگاههای برداشت آب (نذر آب) را دسترسی آسان به آب شرب رایگان و با کیفیت، […]

?همزمان باگرامیداشت هفته دولت مراسم بهره برداری از اولین جایگاه برداشت آب شرب خیرساز در شهر کاخک با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک، فرماندارگناباد و جمعی از مسئولین شهر و شهرستان برگزارشد.
حیدرنیا مدیر آبفای شهرستان هدف از احداث جایگاههای برداشت آب (نذر آب) را دسترسی آسان به آب شرب رایگان و با کیفیت، کمک به زیباسازی و منظر شهری و کمک به موضوع پدافند غیرعامل دانست وگفت؛ برای احداث ۱۲ جایگاه برداشت آب با کمک خیرین یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده که دو پروژه آن در شهر کاخک تکمیل شده که یکی خیرساز و دیگری توسط پیمانکار اجرا شده است.
وی افزود؛ از این تعداد ۶ جایگاه را خیرین و ۶ جایگاه را آبفا احداث خواهند کرد.
قابل ذکر است جایگاه برداشت آب خیرساز خیابان امامزاده (ع) به کمک خانواده های مرحوم محسن علایی و حاج علی اکبر موذن به نمایندگی از سایر پروژه های آب و فاضلاب روز گذشته به بهره برداری رسید.