به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز پروژه بند خاکی و سرریز سنگی و ملاتی روستای رضویه در بخش کاخک با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک ، فرماندار گناباد و جمعی ازمسئولین شهرستان به بهره برداری رسید. به گزارش کاخک نیوز محرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد با اشاره به موضوع تغییر […]

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز پروژه بند خاکی و سرریز سنگی و ملاتی روستای رضویه در بخش کاخک با حضور ائمه جمعه گناباد و کاخک ، فرماندار گناباد و جمعی ازمسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.
به گزارش کاخک نیوز محرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد با اشاره به موضوع تغییر اقلیم و اهمیت مسئله آب یکی از اقدامات ارزنده دولت را اجرای پروژه های مرتبط با آب دانست و گفت ؛ اجرای اینگونه طرحها در بهبود منابع آبی و کنترل سیل و بحران از کارآمدی بالایی برخوردار است.
وی افزود؛ این سازه با مشارکت مردم به نمایندگی از چهار پروژه شهرستان بالغ بر یک‌میلیاردو پانصد میلیون تومان به بهره برداری می رسد.
به گفته رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گناباد، در این پروژه ۹۳۰۸ مترمکعب عملیاتی خاکی و ۵۷۹ مترمکعب سرریز سنگ ملاتی اجرا شده که درحال حاضر مخزن آن بالغ بر ۱۹هزار مترمکعب ظرفیت آبگیری دارد.