?در حوزه شهرستان چهار شورا و سه شهرداری  داریم و یک شهرداری در روشناوند در آستانه تاسیس داریم . ? حمایتهای لازم از شهرداری ها در اعتبارات سال ۹۸ انجام شده به گونه ای که حدود ۶ میلیارد برای شهرداریها و حدود ۳ونیم میلیارد برای دهیاریها داشتیم. ?در حوزه بنیاد مسکن اقدانات موثری در حوزه […]

?در حوزه شهرستان چهار شورا و سه شهرداری  داریم و یک شهرداری در روشناوند در آستانه تاسیس داریم .
? حمایتهای لازم از شهرداری ها در اعتبارات سال ۹۸ انجام شده به گونه ای که حدود ۶ میلیارد برای شهرداریها و حدود ۳ونیم میلیارد برای دهیاریها داشتیم.
?در حوزه بنیاد مسکن اقدانات موثری در حوزه تسهیلات احداث واحدهای مسکونی و بیش از ۹ هزارتن قیر برای آسفالت معابر روستایی داشته ایم.
همچنین تسهیلات برای ۱۷۰ واحد مسکن محرومین پرداخت می گردد
?در ۵۸ روستا طرح هادی اجرا شده است.
?در موضوع اشتغال تاکنون ۱۰۴۱ نفر اشتغال پایدار داشته ایم.
?در حوزه راههای ارتباطی در دوسال گذشته بخشنامه دولت مبنی بر جلوگیری از ایجاد پروژه های جدید وصول شده که فعلا پروژه های جدید تعریف نمی شود.
? جاده زیارت حدفاصل شهر کاخک تا امامزاده کارشک، کد دار شده و درصدد بازگشایی این محور هستیم حتی ورزش و جوانان راهم پای کار می آوریم تا از این جاده بعنوان جاده سلامت در بحث پیاده روی نیز استفاده شود .
?بدنبال تخصیص اعتبار برای ارتقاء و بهسازی جاده کاخک کریمو هستیم
?خوشبختانه با پیگیری های فراوان معضلات و محدودیت های قنات قصبه در بخش کاخک کاهش پیدا کرده است.
? انشاءا…گازرسانی به صنایع انجام خواهدشد. گازرسانی به پنج روستای باقیمانده بخش کاخک تا ۳ ماه آینده عملیاتی می شود. همچنین چهار روستا در بخش مرکزی نیز گازرسانی می شود که مجموعاً حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه برای دولت در بر دارد
?در حوزه برق نیز اعتبار لازم برای مکانهای مورد نیاز کاخک از جمله برق پشت مصلی گذاشته خواهد شد .
?پروژه فروسیلیس بخش زیادی از اشتغال جوانان حل خواهد شد
?یکی از مشکلات امروزی خروج نخبگان از شهرستان با توجه به وجود ظرفیت دانشگاهی گناباد است ،باید نخبگان و فارغ التحصیلان به تناسب در شهرستان جذب شوند.تاکید ما بر این است تا شوراها به این امر بپردازند و در این زمینه سیاست گذاری کنند.
?برای سرمایه گذاران بایستی اعتماد سازی کنیم. متاسفانه کاشی هستی در منطقه بدنام شده و از توان سرمایه گذار فعلی خارج است و با جذب سرمایه گذار جدید باید واگذارشود.
?با خرد جمعی تلاش کنیم تا شرایط برای سرمایه گذاران بیش از پیش فراهم شود.
?شوراها بانک اطلاعاتی از افراد سرمایه گذار و تاثیر گذار تهیه کنند و طی برگزاری جلسه ای از آنها جهت سرمایه‌گذاری حمایت شود و ظرفیت ها را در اختیار آنها قرار دهیم.
?از پروژه دهکده آبی خندان بخاطر سیاست های غلط در گذشته متاسفانه پای ایشان به دادگاه بازشد و پروژه را با دلسردی رها نمود ، با همت و حمایت همه جانبه مهندس صفایی نماینده شهرستان امیدواریم این سرمایه گذار بر ادامه پروژه خود بپردازد تا شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم .
?کارخانه بتن توسط شهرداری ها ضروری است ،در صورت ارائه طرح و فراهم نمودن زمینه اجرای آن تسهیلات ارائه خواهیم داد.
? با وجود سه کارخانه آسفالت در اختیار شهرداریهای منطقه استانداردهای لازم در پخت آسفالت اجرا و از ظرفیت این سه کارخانه بخوبی استفاده شود.
?بین شهرداران تفاهم نامه ای به امضا رسد تا ماشین الات شهرداری ها بخاطر کاهش هزینه ها بین یکدیگر بکارگیری شود
? تدوین و تهیه طرح اقتصادی اراضی اطراف شهر کاخک در جهت رشد اقتصاد پویا ضرورت دارد ، افزایش سطح کشت گل محمدی برای درآمد پایدار نیز ایجادشود.
?شورای روشناوند متناسب با ظرفیت های شهرستان مطالبه گری کنند ،با برنامه ریزی منسجم و هدفمند ظرفیت مشارکتی را بالا برده و از تجربیات شوراهای شهر گناباد کاخک و بیدخت استفاده کنید .
?زیرساختهای شهر روشناوند را در حدتوان فراهم و حمایت خواهیم کرد.
?استقرار نمایندگی هلال احمر در کاخک را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.
?طرح اقدام ملی مسکن با توجه به ثبت نام متقاضیان  ۱۴۰ نفر بیشتر واجد شرایط نیستند.
در کاخک ۲۰ نفر سهمیه داریم در حوزه بازآفرینی در کاخک متقاضی نداریم.
?کمیسیون ماده ۵ مگر ضرورت داشته باشد که برگزار شود.
?از ستاد اجرایی فرامین امام ۱۶۰ واحد مسکن به شهرستان تعلق گرفته است.
?فرماندار در پایان صحبتهای خود به ارائه آمار و ارقام در خصوص تعداد قطعات واگذارشده زمین به متقاضیان و سندهای مالکیت واحدهای مسکونی و همچنین تعداد مصوبات شوراهای اسلامی در سال گذشته نیز اشاره کرد.