چندین مورد از والدین ورزش دوستان طی تماس و پیامهایی به کاخک نیوز با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا گلایه خود را از باز بودن و فعالیت بسالن ورزشی چند منظوره کاخک اعلام نمودند و درخواست تعطیل شدن باشگاه ورزشی کاخک را داشتند که در این رابطه، امینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

چندین مورد از والدین ورزش دوستان طی تماس و پیامهایی به کاخک نیوز با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا گلایه خود را از باز بودن و فعالیت بسالن ورزشی چند منظوره کاخک اعلام نمودند و درخواست تعطیل شدن باشگاه ورزشی کاخک را داشتند که در این رابطه، امینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد در گفتگو با کاخک نیوز هرگونه فعالیت ورزشی را به شرح ذیل ممنوع اعلام کرد.
⭕️ امینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد در گفتگو با #کاخک_نیوز گفت : به متصدیان باشگاه کاخک چندین نوبت اخطار مبنی بر تعطیل کردن باشگاه داده شده است . وی از همشهریان کاخک خواست ، در صورت مشاهده باز بودن درب و فعالیت باشگاه ، مراتب را سریعاً به شماره تلفن ایشان ۰۹۱۵۳۷۵۴۶۳۰ گزارش نمایند.
رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا هرگونه فعالیت ورزشی ممنوع بوده و عدم توجه به هشدارها پیگرد قانونی دارد.