بر اساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛ ⭕ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی 15 و 17 اسفندماه تعطیل شد   ?بر اساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی روزهای 15 و 17 اسفندماه تعطیل […]

بر اساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛

⭕ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی 15 و 17 اسفندماه تعطیل شد
 
?بر اساس مصوبه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی روزهای 15 و 17 اسفندماه تعطیل است.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی را در روزهای پنجشنبه 15 و شنبه 17 اسفندماه تعطیل کرد.

?این تصمیم بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی حوزه بهداشت و سلامت استان و با تایید استاندار خراسان رضوی اتخاذ شده است. 

?به هم‌استانی‌های گرانقدر توصیه اکید می‌شود، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر و مسافرت، جدا خودداری و برای حفظ سلامتی خود در منزل استراحت کنند.