?? حجه الاسلام تقوی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در مراسم بهره برداری از نیروگاه خورشیدی امامزاده سلطان محمد عابد (ع) گفت: ?شبستان مناسبی برای تجمعات مردم نداشتیم ، برنامه ریزی کردیم طرح مطالعاتی پروژه شبستان ۲۵۰۰ متری انجام شد که در فاز اول ۸۲۰ متر اجرا شده و فاز دوم ۶۰۰ متر […]

?? حجه الاسلام تقوی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در مراسم بهره برداری از نیروگاه خورشیدی امامزاده سلطان محمد عابد (ع) گفت:

?شبستان مناسبی برای تجمعات مردم نداشتیم ، برنامه ریزی کردیم طرح مطالعاتی پروژه شبستان ۲۵۰۰ متری انجام شد که در فاز اول ۸۲۰ متر اجرا شده و فاز دوم ۶۰۰ متر هست و در مرحله اجرای فوندانسیون هستیم ، در این پروژه در مجموع ۱میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شده که یک میلیاردش تسهیلات و مابقی آن کمکهای مردمی بوده است.
?وضوخانه بانوان به متراژ ۱۰۰ متر مربع با ۸۰ میلیون تومان کمک خیرین احداث شده است.
?نمای ضلع جنوبی  در حال اجراست،قبلا وضعیتش نامطلوب بود و نیاز به ترمیم داشت. درمجموع ۱۰۰ مترمربع از این پروژه آغازشد و یکماه دیگه زمان لازم دارد . این طرح ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .
۷۰ میلیون تومان نیز هزینه سه درب شده است.
? در دوسال گذشته ۲۰۰۰ نهال مثمر و گل محمدی کشت شده و امسال نیز ۵۰۰۰ بوته گل محمدی برای توسعه فضای سبز و ایجاد درآمد کاشته خواهد شد
?زمینی به وسعت ۵هکتار از جهادکشاورزی برای اشتغالزایی جوانان درنظر گرفته شده است که درحال تهیه زیرساختها هستیم . در این راستا از آبهای موقوفه امامزاده استفاده خواهدشد.
?کار مرمت و تجهیز آشپزخانه انجام شده و برای رفاه زائرین امری بهینه و مطلوب خواهد بود.
✍ غلامی ، #کاخک_نیوز