قدردانی امام جمعه کاخک از خدمات شهردار این شهر
قدردانی امام جمعه کاخک از خدمات شهردار این شهر

حجه الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با اشاره به استعفای شهردار کاخک گفت ؛ گرچه ایشان از سمت خود کناره گیری نموده اما نمی توان خدمات شایسته ایشان را نادیده گرفت. به گزارش کاخک نیوز وی از توانمندیهای شهردار کاخک به نیکی یاد کرد و گفت؛ شهردار در […]

حجه الاسلام خاکشور امام جمعه کاخک در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با اشاره به استعفای شهردار کاخک گفت ؛ گرچه ایشان از سمت خود کناره گیری نموده اما نمی توان خدمات شایسته ایشان را نادیده گرفت.
به گزارش کاخک نیوز وی از توانمندیهای شهردار کاخک به نیکی یاد کرد و گفت؛ شهردار در بسیاری از اداره امور شهر از جمله سروسامان دادن و پرداخت بسیاری از بدهی های برجای گذاشته شهردار پیشین ،ایجاد زائرسرا ، احداث میدان و اتصال دو بولوار شرقی و غربی کشاورز و بسیاری از موارد دیگر موفق عمل نموده و تدفین شهدای گمنام در جوار شهرداری نیز نتیجه تلاش و زحمات ایشان در شهر کاخک می باشد.
حجه الاسلام خاکشور با ابراز امیدواری از خدمات شورای اسلامی شهر افزود؛ شهر کاخک نیازمند شهردار دلسوز و علاقمند به خدمت است و امید داریم شهردار ی با توانمندی بالا در جهت خدمت رسانی معرفی گردد.

یادداشت خبرنگار : زاده سلیم شهردار کاخک از ابتدای شروع به خدمت خود بر خلاف شهردار پیشین علاوه بر اشراف کامل بر منطقه باتفاق خانواده خود در شهر ساکن و مسئولی پروازی نبود.