? اظهارات بنایی نماینده مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در جمع مردم کاخک ???حوزه راهها ?حدود ۷میلیارد تومن روکش آسفالت راه کاخک‌ گناباد هزینه شده است. ?کار مطالعاتی و مشاوره برای دوبانده شدن راه #کاخک_گناباد انجام شد و گفتند توجیه ندارد. ?راه #کاخک_کریمو: ۴ونیم میلیارد برآورد هزینه برای احداث تونل در گردنه شد اما باتوجه […]

? اظهارات بنایی نماینده مردم شهرستانهای گناباد و بجستان در جمع مردم کاخک

???حوزه راهها

?حدود ۷میلیارد تومن روکش آسفالت راه کاخک‌ گناباد هزینه شده است.
?کار مطالعاتی و مشاوره برای دوبانده شدن راه #کاخک_گناباد انجام شد و گفتند توجیه ندارد.
?راه #کاخک_کریمو: ۴ونیم میلیارد برآورد هزینه برای احداث تونل در گردنه شد اما باتوجه به هزینه زیاد تونل ، فعلا بخشی از راه آسفالت شده و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار امسال درنظر گرفته شده وهنوز کم هست و حدود ۶تا۷ میلیارد تومن هنوز نیازمند است .قسمتی از راه که مربوط به حوزه خراسان جنوبی می باشد از آنطریق اعتبار گذاشته شده است.
?راه #کاخک_کارشک: مطالعاتش انجام شده، ۵۰ میلیون تامین اعتبار شد و مطالعه شد. اما اعتبار این پروژه کد دار نشده است .
? #میدان_ورودی_کاخک در سه راهی گناباد فردوس: وزیر راه و دو معاون وزیر در اواخر سال ۹۵ و پس از آن از محل بازدید کردند ، وزیر دستور انجام کار را داد ، ۸ ماه کار مطالعاتی انجام شد شهرداران کاخک و گناباد کار خاصی انجام ندادند ، برآوردمالی حدود۲ میلیارد تومان فقط برای احداث میدان شده و سه بار به مناقصه رفته اما تاکنون هیچ پیمانکاری کار را قبول نکرده است.
در بخش مالی کار انجام شده و شهردار کاخک قول داده است تا کار انجام شود.
?روکش #راههای_روستایی_کامه تا #سه_راهی_استاد ابلاغی گرفته نشده وحدود ۶۸ کیلومتر هست ، از سال آینده سعی خواهد شد جاهایی که خراب هست روکش آسفالت شود.

?برای آسفالت #راه_ملا_آباد ابلاغی گرفته نشده است.

? حوزه اشتغال

? #کارخانه_کاشی_هستی :آقای فرخ نیا سرمایه گذاری کرد ما ۹ ماه وقت گذاشتیم به بانکها رفتیم ، در فاز اول ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر اشتغالزایی داشت ، اخیرا بنیاد برکت از پروژه خارج شد .از صندوق توسعه ملی ۳۰ میلیارد محقق و در سال ۹۶به بانک انصار واریز شد. ۱۵ میلیارد آزاد شد و در هنگام ورود دستگاهها ارز گران شد و بخشی از دستگاه آلات ماند و اکنون۱۶ میلیارد دپو هست و این پروژه را بشدت رایزنی میکنیم تا به سرانجام برسد
?#شرکت_پگاه : اول با ۱۵ نفر کار می کرد و مشکلاتی که داشت ادامه چرخه آن شرکت را پگاه بر عهده گرفت، اکنون با فراوری ۳۵ تن حدود ۴۰ نفر نیرو دارد.
دنبال خط تولید شیر خشک هستیم  که امیدواریم محقق شود.
?#مجتمع_دامداران : برای آسفالت راه به دنبال دریافت قیر هستیم که هنوز محقق نشده است.
?#حوزه_قنوات : در سال ۹۵، بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومن پول گرفتیم بعلاوه ۵۰۰۰ تن نهاده در سفر وزیر جهاد کشاورزی تصویب شد اما این مبلغ کفایت قنوات را نمیکند و این موضوع را بشدت دنبال می کنیم
?معین اقتصادی : رضایت خاصی از بانک رسالت نداشتیم و درخواست توجه بیشتر در خصوص ایجاد اشتغال جوانان داشته ایم
?#کارخانه_سیمان قرار بود توسط وزارت صمت لغو پروانه شود . نگذاشتیم این کار انجام شود ،سرمایه گذاری باتوجه به وضعیت کم آبی منطقه برای بحث فولاد نیامد و این شرکت تبدیل به آهک شده و با رایزنی هایی که انجام می دهیم امیدواریم این موضوع نیز تحقق یابد.

?ادامه سخنان بنایی

?شهرک جدید بهارستان: ۲۵۰ میلیون تومان برای مسجدش اعتبار گرفتیم.
?برای اردوگاه مهاجرانی ۱۰۰ میلیون اعتبار گرفتیم.
?استخر سرپوشیده شنا : با کمک خیر انجام شد . اختلافاتی بوجود امد که ۹ ماه طول کشید، نزدیک دونیم
میلیارد هزینه شده و سرجمع حدود ۷ میلیار هزینه در نظر گرفته شده است.

?یک میلیارد و دویست میلیون اعتباربرای شهرداری گرفتیم ، گریدر گرفتیم و همچنان بدنبال اعتبار هستیم.
?گازرسانی به شهرک صنعتی با کش و قوسهای فراوان با میراث فرهنگی نهایتا به نتیجه رسید و گازرسانی شد، بحث تلفنها هم کار شده و اشتراک پذیری انجام می شود.
?در خصوص آستان مقدس امامزاده (ع)کارهای عمرانی خوبی توسط آقای ذوقی مدیر اجرایی انجام شده ، اعتبارات دریافتی کافی نبوده ولی الحمدا… نذورات امامزاده (ع) باتوجه به اقدامات انجام شده افزایش خوبی داشته است.

?پدافند هوایی ارتش : این موضوع به طرح و برنامه ستاد مشترک رفت اما فعلا متوقف شد . پس از تعطیلات مجلس پیگیر نهایی شدن آن خواهیم شد.
?موضوع آبرسانی با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان انجام شد.
?دانشگاهها: سیاست کشور و وزارت علوم و وزارت بهداشت برای کاهش مراکز علمی هست . برای علمی کاربردی کاخک اقدامات خوبی داشته ایم.

غلامی ، کاخک نیوز