?سرهنگ قربانعلی قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد در مراسم تکریم سبز پوشان ناجا در سالن بعثت شهرداری کاخک با اشاره به خدمات و اقدامات پلیس در سطح شهرستان گفت: پلیس همواره در کنار مردم است و حفظ و برقراری امنیت اجتماعی از وظایف مهم پلیس در جامعه است. وی در سخنان خود ظرفیت پلیس فتا […]

?سرهنگ قربانعلی قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد در مراسم تکریم سبز پوشان ناجا در سالن بعثت شهرداری کاخک با اشاره به خدمات و اقدامات پلیس در سطح شهرستان گفت:

پلیس همواره در کنار مردم است و حفظ و برقراری امنیت اجتماعی از وظایف مهم پلیس در جامعه است. وی در سخنان خود ظرفیت پلیس فتا را در جلوگیری از تخلفات سایبری و رایانه ای در سطح شهرستان مطلوب ارزیابی کرد .

به‌گزارش #کاخک_نیوز سرهنگ قربانی در پاسخ به درخواست استقرار پلیس راهور در کاخک نیز گفت؛ در حال حاضر پلیس راهور در کاخک جایگاه سازمانی و اداری ندارد اما بدنبال مطالبه مردمی و شورای شهر کاخک ساختار رسمی آن را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

سرهنگ قربانی در خصوص کلنگ زنی ساختمان کلانتری که چندسالی بلا تکلیف مانده نیز افزود؛ ساختمان فعلی در شان مردم کاخک نیست ،احداث ساختمان کلانتری کاخک در اولویت است اما زمین واگذار شده تاکنون مالکیت آن احراز نشده است. وی با درخواست از شورای شهر و شهردار جهت پیگیری واگذاری و تثبیت زمین افزود: درصورت تحقق واگذاری زمین ساختمان کلانتری کاخک احداث خواهدشد.