همه زائران اربعین حسینی کاخک در عتبات عالیات در صحت و سلامت کامل هستند.
همه زائران اربعین حسینی کاخک در عتبات عالیات در صحت و سلامت کامل هستند.

در نوزدهم شهریور ماه شایعاتی از طریق برخی رسانه ها مبنی بر بسته شدن مرزها بخصوص مرز مهران، نبود امکانات رفاهی و… مطرح شد که در سحرگاه همان روز بیش از ۱۵۰ زائر از شهر کاخک به مهران مراجعه و درساعات اولیه صبح بدون ترافیک و در آرامش کامل با وجود امکانات رفاهی وارد خاک […]

در نوزدهم شهریور ماه شایعاتی از طریق برخی رسانه ها مبنی بر بسته شدن مرزها بخصوص مرز مهران، نبود امکانات رفاهی و… مطرح شد که در سحرگاه همان روز بیش از ۱۵۰ زائر از شهر کاخک به مهران مراجعه و درساعات اولیه صبح بدون ترافیک و در آرامش کامل با وجود امکانات رفاهی وارد خاک عراق و ساعاتی را نیز در مواکب عراق در مرز به استراحت پرداختند.

اکنون زائران در صحت و سلامتی کامل در شهر نجف بسرمی برند و انشاءالله فردا شب همپای خیل عظیم زائران حسینی با پای پیاده رهسپار کربلای معلی خواهند شد.

 

با توجه به هزینه های سنگین تلفن همراه و اینترنت در عراق بعضاً با برقراری اتصال از طریق شماره های خود مشکل داشته، اما از طریق شماره های اعلام شده با بستگان خود یا گروه مجازی ارتباط برقرار می نمایند.

انتظار می رود همشهریان گرامی به شایعات مطرح شده مبنی بر بیماری برخی زائرین توجه ننمایند. صفحه رسمی هیئت پیاده اربعین روزانه در دو نوبت لایو زنده از اعتاب مقدسه خواهد داشت.

#هیئت_پیاده_اربعین

 

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : هیئت اربعین