صفایی نماینده گناباد و بجستان: هیچ زمانی و هیچ نسلی خاطره امام راحل (ره) فراموش نخواهد شد.
صفایی نماینده گناباد و بجستان: هیچ زمانی و هیچ نسلی خاطره امام راحل (ره) فراموش نخواهد شد.
صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنان خود در مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی(ره) در امامزاده سید. محمدعابد(ع)  به عظمت امام (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گرامیداشت۳۳ سال از رحلت آن پیرفرزانه را مرهون دمیدن روح الهی در مردم ایران دانست.

صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنان خود در مراسم عزاداری ارتحال امام خمینی(ره) در امامزاده سید. محمدعابد(ع)  به عظمت امام (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گرامیداشت۳۳ سال از رحلت آن پیرفرزانه را مرهون دمیدن روح الهی در مردم ایران دانست و گفت؛ امام (ره) فطرت الهی انسانها را بیدار کرد و در عرصه اجتماعی، استقلال و آزادی به ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان هویت بخشید و بواسطه این عظمت، هیچ زمانی و هیچ نسلی خاطره امام (ره) فراموش نخواهد شد.

وی ادامه داد: در طول این ۳۳ سال پس از رحلت امام ره ، مقام معظم رهبری بعنوان خلف صالح آن حضرت، با صلابت همان مسیر نورانی را طی کرده است.

صفایی افزود: تدابیر رهبر انقلاب در حوزه امنیت ملی فجایع بزرگی را از سر ملت عبور داده و اگر آن تدابیر نبود معلوم نیست چه بر سر امت می آمد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در ادامه سخنان خود ایران را به عنوان یک قدرت برتر منطقه ای معرفی کرد و تصریح کرد؛ در حوزه زیر ساختی در هیچ کشوری اینقدر ظرفیت توزیع برق و گاز و انرژی نداریم.

ایشان با اشاره به کارامدی دولت سیزدهم نیز گفت؛ امروزه بدلیل برخی ناکارکردهای گذشته و تحریمهای نظام سلطه و استکبار، مردم با مشکلاتی مواجه شده اند اما این مشکلات با همت دولت سیزدهم سپری خواهد شد.

صفایی نماینده شهرستان در بخش پایانی سخنان خود به بیان بخشی از مسائل حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت؛ در حوزه شهرستان گناباد خوشبختانه با همت ائمه جمعه و فرماندار انقلابی شهرستان انسجام خوبی داریم که پیشرفت های خوبی را شاهد خواهیم بود.
وی تاکید کرد: تا سه سال آینده همه زیرساختهای شهرستان ازجمله راهها تکمیل و درحوزه انرژی و برق هیچ روستای کم جمعیت بی گاز نخواهیم داشت.
ایشان در حوزه حمل و نقل نیز بهره برداری از ریل و فرودگاه را در آینده نزدیک برای شهرستان بسیار موثر ارزیابی کرد.

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز