شهادت سرباز پلیس در تعقیب و گریز با قاچاقچیان در قاین
شهادت سرباز پلیس در تعقیب و گریز با قاچاقچیان در قاین

? روز گذشته مأموران انتظامی گناباد استان خراسان رضوی حین گشت‌زنی به منظور تأمین امنیت و برخورد با قاچاقچیان در محور کاخک به قاین به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که راننده بلافاصله با رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد و قاچاقچیان برای فرار از عوامل دودزا استفاده کردند که در این حین خودروی انتظامی […]

? روز گذشته مأموران انتظامی گناباد استان خراسان رضوی حین گشت‌زنی به منظور تأمین امنیت و برخورد با قاچاقچیان در محور کاخک به قاین به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که راننده بلافاصله با رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد و قاچاقچیان برای فرار از عوامل دودزا استفاده کردند که در این حین خودروی انتظامی واژگون، مأمور انتظامی به همراه سرباز علی شبانی مجروح و دچار آسیب شده که متأسفانه علیرغم تلاش تیم پزشکی سرباز رشید اسلام علی شبانی به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مامور انتظامی نیز بلافاصله برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهدای قاین انتقال داده شد.

دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرورانه که منجر به شهادت مظلومانه این سرباز رشید راه نظم و امنیت کشور شد، صادر شد و پلیس با بررسی سرنخ‌های به‌دست‌آمده و اقدامات اطلاعاتی به پیگیری پرونده پرداخته است و تحقیقات گسترده در این رابطه ادامه دارد.