تعقیب نافرجام فرماندهی انتظامی کاخک در پی گریز قاچاقچیان سوخت.
تعقیب نافرجام فرماندهی انتظامی کاخک در پی گریز قاچاقچیان سوخت.

?متاسفانه سرباز وظیفه فرماندهی انتظامی کاخک جان خود را از دست داد. براساس گزارشات دریافتی عصر امروز در پی تعقیب یکدستگاه خودروی سواری حامل مواد سوخت قاچاق توسط  نیروهای جان برکف فرماندهی انتظامی کاخک و گریختن قاچاقچیان به سمت محور بیرجند، متاسفانه خودروی سمند فرماندهی انتظامی کاخک در کیلومتر ۲۰ محور قاین بیرجند دچار واژگونی […]

?متاسفانه سرباز وظیفه فرماندهی انتظامی کاخک جان خود را از دست داد.

براساس گزارشات دریافتی عصر امروز در پی تعقیب یکدستگاه خودروی سواری حامل مواد سوخت قاچاق توسط  نیروهای جان برکف فرماندهی انتظامی کاخک و گریختن قاچاقچیان به سمت محور بیرجند، متاسفانه خودروی سمند فرماندهی انتظامی کاخک در کیلومتر ۲۰ محور قاین بیرجند دچار واژگونی شده و سرباز وظیفه شعبانی بعلت شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده است و ستوانیکم یعقوب مرادی از پرسنل آن واحد نیز مصدوم و به بیمارستان شهدای قاین اعزام گردیده است.

یقینا با هوشیاری و تیزبینی سبزپوشان نیروی انتظامی قاچاقچیانی که مسبب این اتفاق ناگوار شده اند و سایر برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بزودی درچنگال قانون گرفتار و به اشد مجازات محکوم خواهندشد.

?متاسفانه این دومین حادثه منجر به فوت خودروهای دولتی در شهر کاخک است که مورد اول آن تصادف خودروی بخشداری در سال ۸۳ بود که منجر به فوت بخشدار وقت و دو تن دیگر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز