عزم جدی حاج احمد صداقتی با همراهی مسئولین و هیات مدیره شرکت تعاونی گاوداران کاخک در احداث و افتتاح کارخانه خوراک دام کمتر از ۲ سال
عزم جدی حاج احمد صداقتی با همراهی مسئولین و هیات مدیره شرکت تعاونی گاوداران کاخک در احداث و افتتاح کارخانه خوراک دام کمتر از ۲ سال

۸ مرداد ۹۹ روزی که دکتر صفایی نماینده شهرستان باتفاق مهندس قربانی فرماندار سابق و جمعی از مسئولین کلنگ احداث کارخانه خوراک دام تعاونی گاوداران کاخک را به زمین زدند. در همان روز رجبی مدیرعامل سابق شرکت، هدف از احداث این کارخانه را جبران کمبود کنستانتره دام منطقه با اشتغالزایی ۱۵ نفر با سرمایه گذاری […]

۸ مرداد ۹۹ روزی که دکتر صفایی نماینده شهرستان باتفاق مهندس قربانی فرماندار سابق و جمعی از مسئولین کلنگ احداث کارخانه خوراک دام تعاونی گاوداران کاخک را به زمین زدند.

در همان روز رجبی مدیرعامل سابق شرکت، هدف از احداث این کارخانه را جبران کمبود کنستانتره دام منطقه با اشتغالزایی ۱۵ نفر با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد، با ۳۰ در صد آورده شرکت مطرح کرد.

در ۳۰ مهر ۹۹ و متعاقبا ۲۳ آبان ۹۹ مسئولین شهر و شهرستان از روند احداث کارخانه که در شرف بتن ریزی و آهن ریزی بود بازدید نمودند و امیدی برای ادامه کار احداث کارخانه نمایان بود.

با کناره گیری رجبی مدیرعامل شرکت، حاج احمد صداقتی بعنوان رئیس هیات مدیره شرکت با تمام توان نگذاشت کار پروژه متوقف شود.

در ۱۵شهریور سالجاری با جدی گرفتن اجرای پروژه، نماینده شهرستان باتفاق شورای شهر و رئیس هیات مدیره آن شرکت طی جلسه ای با سرپرستی شعب بانک کشاورزی استان پیگیر جذب تسهیلات برای ادامه کار این پروژه شدند.

با عزم جدی حاج احمد صداقتی در ۲۱ مهر سالجاری طی بازدید مدیرکل تعاون روستایی استان باتفاق مسئولین، دستگاههای کارخانه در حال نصب و راه اندازی بود که متعاقب آن در ۲۳ آبان آگهی پذیرش ۸ نفر نیرو درج شد.

در آخرین بازدید از این کارخانه (۲۶ دیماه) کارخانه به طور آزمایشی در حضور مسئولین استارت خورد و امروز تلاش بی وقفه حاج احمد صداقتی با همراهی مسئولین شهر و شهرستان و هیات مدیره آن شرکت در طول یکسال و نیم به ثمر نشست و این واحد تولیدی با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین مورد بهره برداری و به چرخه تولید و اشتغال می پیوندد.

 

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز