?حکمتیان مدیر عامل شرکت شیر پگاه گناباد:   برای دریافت تسهیلات هیچ امیدی به بانکهای گناباد نداریم.
?حکمتیان مدیر عامل شرکت شیر پگاه گناباد:   برای دریافت تسهیلات هیچ امیدی به بانکهای گناباد نداریم.

از بانک کشاورزی کاخک اصلا رضایت نداریم . حکمتیان مدیر عامل شرکت شیر پگاه گناباد در بازدید روز گذشته صفایی نماینده شهرستان باتفاق نصیری فرماندار و جمعی از مسئولین ، دریافت مجوز شیر خشک آن شرکت را به فال نیک گرفت و گفت : برای راه اندازی دستگاههای خط تولید شیر خشک اکنون نیاز به […]

از بانک کشاورزی کاخک اصلا رضایت نداریم .

حکمتیان مدیر عامل شرکت شیر پگاه گناباد در بازدید روز گذشته صفایی نماینده شهرستان باتفاق نصیری فرماندار و جمعی از مسئولین ، دریافت مجوز شیر خشک آن شرکت را به فال نیک گرفت و گفت : برای راه اندازی دستگاههای خط تولید شیر خشک اکنون نیاز به ۵میلیارد تسهیلات داریم که هیچ امیدی به بانکهای گناباد نداریم. وی با تشکر از خفاجه رئیس بانک سینا در ارائه تسهیلات در گذشته ، از بی نتیجه ماندن پیگیری ها برای دریافت تسهیلات از سایر بانکهای گناباد اظهار گلایه کرد و گفت ؛ ۱۰ سال است که این واحد تولیدی پولش در بانک کشاورزی کاخک در گردش است و تاکنون یک ریال نتوانستیم تسهیلات بگیریم ،اکنون نه تنها رضایت نداریم بلکه وحشت داریم به بانک مراجعه کنیم با این حال تصمیم داشتیم حسابمان را ببندیم اما منابع بانک کم خواهدشد و این مسئله را به صلاح ندانستیم.

به گزارش #کاخک_نیوز حکمتیان افزود : شرکت شیر پگاه گناباد با ۸ محصول تولیدی مصمم است در صورت حمایت مسئولین و اعطای ۱۰۰ میلیارد تسهیلات، طی یکسال آینده محصولات خود را با افزایش دریافت ۱۵۰ تن شیر به ۲۰ محصول افزایش دهد.

?در این جلسه صفایی در تماس با مهندس دشت بیاضی مدیر شعب بانک کشاورزی استان خواستار ارائه تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به شرکت شیر پگاه شد.

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز