اولین صحبت دکتر رضا نصیری فرماندار جدید شهرستان گناباد در جمع مسئولین و مردم شهرستان در مراسم معارفه خود
اولین صحبت دکتر رضا نصیری فرماندار جدید شهرستان گناباد در جمع مسئولین و مردم شهرستان در مراسم معارفه خود

?نصیری فرماندار گناباد پس از پخش کلیپی از مجاهدتهای سردار شهید اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی در پشت تریبون قرار گرفت و گفت؛ خداوند را شاکرم که توفیق خدمت خالصانه به مردم شریف شهرستانم را ارزانی داشت. امیدوارم در محضر شهدا و امام شهدا روسفید باشم. ?من هیچوقت اهل نشستن پشت میز نبودم. از […]

?نصیری فرماندار گناباد پس از پخش کلیپی از مجاهدتهای سردار شهید اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی در پشت تریبون قرار گرفت و گفت؛ خداوند را شاکرم که توفیق خدمت خالصانه به مردم شریف شهرستانم را ارزانی داشت. امیدوارم در محضر شهدا و امام شهدا روسفید باشم.
?من هیچوقت اهل نشستن پشت میز نبودم. از این پس مرا کمتر پشت میز خواهید دید زیرا که من مدیری میدانی و در بین مردم خواهم بود.
?با همدلی و امید و تکیه بر ارزشهای انقلابی و اسلامی، مبارزه با بی عدالتی در دولت مردمی و انقلابی، همراه و همدل با مردم خواهم بود.
?گناباد شهر فرهنگی است من معتقد به باغبانی فرهنگی هستم.
?کرونا موضوع اول کشور بود که به فضل الهی با سرعت تزریق واکسن انجام شد امروز ضریب تزریق واکسن در کشور بسیار جایگاه خوبی داشته و جای تشکر از کادر درمان دارد.
?از فردا به دنبال تشکیل قرارگاه رسیدگی به مشکلات معیشتی، کسب و کار، معدن … در گناباد خواهم بود که نیازمند هم اندیشی با طیف های مختلف شهرستان است.
?از همه نخبگان شهر تقاضا دارم تا مرا برای خروج از وضعیت فعلی گناباد و طعم شیرین خدمت در گناباد یاری کنند.
?من وام دارنظام اسلامی و خون شهدا هستم، هیچ جناحی در آمدن من به گناباد شریک نبوده و ما متعلق به همه شهرستان گناباد هستیم.
?از این پس تبریک و تهنیت را بزارید کنار و بریم برای کار کار کار…
#کاخک_نیوز
www.kakhknews.ir
Instagram.com/kakhkNews
?? @B_kakhkNews

  • منبع خبر : کاخک نیوز