دیدار نماینده مردم شهرستان گناباد با شورا و مردم روستای سنجدک در بخش کاخک
دیدار نماینده مردم شهرستان گناباد با شورا و مردم روستای سنجدک در بخش کاخک

روز گذشته صفایی نماینده مردم شهرستان باتفاق بخشدار و جمعی از مسئولین گناباد با مردم و شورای اسلامی روستای سنجدک دیدار نمودند. در این دیدار مرادی بخشدار کاخک به ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات این روستا پرداخت و شورای روستا کم بودن ظرفیت منبع آب شرب مشترک با فخ، مشکل اینترنت، صدور مجوز دهیاری، […]

روز گذشته صفایی نماینده مردم شهرستان باتفاق بخشدار و جمعی از مسئولین گناباد با مردم و شورای اسلامی روستای سنجدک دیدار نمودند.
در این دیدار مرادی بخشدار کاخک به ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات این روستا پرداخت و شورای روستا کم بودن ظرفیت منبع آب شرب مشترک با فخ، مشکل اینترنت، صدور مجوز دهیاری، آسفالت راه به طول کمتر از ۲ کیلومتر و لایروبی قنات را مهمترین مشکلات و مطالبات خود دانستند.

رئیس اداره آبفای شهرستان در پاسخ به موضوع منبع اب شرب روستا گفت؛ منبع ۶۰ هزار مترمکعبی جوابگوی دو روستا هست، مشکل امسال کمبود آب بوده که از سمت کاخک وارد مدار می شده است.
رئیس اداره راهداری نیز گفت؛ در صورت تامین اعتبار ۱۳۰۰ متر مسیر روستا قابلیت آسفالت دارد، اما در هفته آینده تیغ زنی و رگلاژ خواهدشد.
صفایی نماینده شهرستان پیش بینی تامین اعتبار برای قنات روستا را در اعتبارات ۱۴۰۱ خواستار شد و گفت؛ موضوع صدور مجوز دهیاری نیز پیگیری خواهد شد.

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز