دیدار صفایی نماینده مردم شهرستان با مردم، شورا و دهیاری روستای مرغش
دیدار صفایی نماینده مردم شهرستان با مردم، شورا و دهیاری روستای مرغش

صفایی نماینده شهرستان گناباد روز گذشته باتفاق بخشدار کاخک و جمعی از مسئولین گناباد با حضور در روستای مرغش با مردم، شورای اسلامی و دهیاری روستا دیدار و از نزدیک به بررسی مسائل ومشکلات این روستا پرداخت. درخواست اعتبار برای سنگ فرش معابر، آسفالت بلوار روستا، رفع مشکل ریزش قنات روستا برای جلوگیری از انسداد […]

صفایی نماینده شهرستان گناباد روز گذشته باتفاق بخشدار کاخک و جمعی از مسئولین گناباد با حضور در روستای مرغش با مردم، شورای اسلامی و دهیاری روستا دیدار و از نزدیک به بررسی مسائل ومشکلات این روستا پرداخت.

درخواست اعتبار برای سنگ فرش معابر، آسفالت بلوار روستا، رفع مشکل ریزش قنات روستا برای جلوگیری از انسداد کامل، مشکلات بهداشتی دامداریها و تجاوز به حرایم، تعیین تکلیف حریم روستا، کمبود اعتبارات دهیاری، بدهی دهیاری به زیرسازی معابر، افت ولتاژ در قسمتی از روستا و نیاز به تقویت ترانس،واگذاری تراکتور برای درآمد زایی، نصب پل و گاردریل در مسیر رودخانه در جاده و ورودی روستا، ضعف اینترنت از جمله مهمترین مشکلات و مطالبات دهیاری و شورای روستای مرغش بود که در این جلسه مطرح گردید.

چیتگر مدیر بنیاد مسکن گناباد در پاسخ به درخواست شورای مرغش گفت: در اعتبارات بنیاد مسکن ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای سنگ فرش تخصیص یافته که ۶۰۰ مترمربع سنگ فرش معابر درحال حاضر انجام می شود.همچنین برای ۱۰ هزارمتر مربع آسفالت منتظر قرارداد هستیم، درحال حاضر آمادگی پیگیری قیر رایگان را داریم.

وی افزود؛ در صورت تامین اعتبار در سال آینده ، با نظریه شورا و دهیاری طرح هادی روستا بازنگری خواهدشد.

موذن رئیس اداره مخابرات نیز در پاسخ به ضعف اینترنت گفت؛ برای سال آینده بصورت پایدار از سوی اداره کل ارتباطات احداث سایت دیده شده است.

در بخش پایانی این دیدار صمیمی صفایی در بخشی از سخنان خود با اشاره به کشت موفق گیاهان دارویی از جمله گیاه نعناع و… در مرغش گفت: به دنبال احداث دو واحد عرقیات گیاهی در ناحیه صنعتی کاخک هستیم که یک واحد آن قطعی شده و در حال ساخت است، واحد دوم نیز در دست پیگیری است، امیدواریم در نیمه اول ۱۴۰۱ تاسیس شود. با راه اندازی این دو واحد، خرید گیاهان دارویی و همچنین خرید گل محمدی در منطقه بیش از پیش رونق خواهد گرفت.

#کاخک_نیوز

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز