نشست بررسی مشکلات آب مجتمع آبرسانی شهید کامیاب گناباد با حضور نماینده این شهرستان برگزار شد.
نشست بررسی مشکلات آب مجتمع آبرسانی شهید کامیاب گناباد با حضور نماینده این شهرستان برگزار شد.
احیا و مهندسی مجدد منابع آبی موجود و اصلاح خطوط انتقال در مجتمع آبرسانی روستایی شهید کامیاب گناباد به منظور افزایش توان تولید آب انجام خواهد شد.

روز گذشته نشست بررسی مشکلات آب مجتمع روستایی شهید کامیاب گناباد با حضور نماینده مردم گناباد و بجستان، سرپرست امور آبفا گناباد و رییس اداره آبفا کاخک با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سنو در محل دهیاری این روستا برگزار شد.

در این نشست که پیرامون مسائل و مشکلات تامین آب، لایروبی چاه ‌های موجود، بهره برداری از منابع جدید و مشکلات خطوط انتقال این مجتمع بحث و تبادل نظر شد، سالاری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تامین آب روستاهای تحت پوشش و نیز بیان چالش‌های موجود گفت: اصلاح خطوط انتقال آب، مهندسی مجدد و احیای منابع آبی موجود در دستور کار آبفا قرار دارد که در همین راستا تاکنون پمپ چاه اصلی مجتمع و پمپ ایستگاه پمپاژ بین راهی رضویه مهندسی مجدد شده و با پمپ بهتر جایگزین شده است و این روند تا حصول نتیجه بهتر برای افزایش توان تولید آب ادامه خواهد داشت.
سرپرست آبفا گناباد در رابطه با بهره برداری از منابع جدید گفت: اسناد مناقصه عملیات اجرایی بهره برداری از چاه سوم این مجتمع آماده است و در صورت تامین اعتبار لازم، این مناقصه جهت واگذاری به پیمانکار انجام خواهد شد.
در پایان صفایی نماینده مردم، جهت پیگیری اعتبار کافی و تامین کسری اعتبار موجود برای بهره برداری از چاه سوم این مجتمع، قول مساعد داد.
#ارسالی