?? پیام تبریک مدیرمسئول کاخک نیوز و مجموعه فرهنگی هنری صبا به مناسبت گرامیداشت روز شوراها
?? پیام تبریک مدیرمسئول کاخک نیوز و مجموعه فرهنگی هنری صبا به مناسبت گرامیداشت روز شوراها

بسم الله الرحمن الرحیم ✍✍✍ و امرهم شــوری بینهم شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و الگویی مناسب برای واگذاری امور به مردم است که  به برکت آن نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه شان بیش از پیش پررنگ تر شده است. خوشبختانه […]

بسم الله الرحمن الرحیم
✍✍✍
و امرهم شــوری بینهم

شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و الگویی مناسب برای واگذاری امور به مردم است که  به برکت آن نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه شان بیش از پیش پررنگ تر شده است.
خوشبختانه امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا به واسطه انتخاب از سوی مردم، به مجموعه‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است که در مسیر پیشبرد امور و توسعه روستاها و شهرهای ایران اسلامی و خدمت به مردم نقشی محوری ایفا می کند.
اینجانب نهم اردیبهشت ماه که روز ” شوراها ” نامگذاری شده است را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش کاخک تبریک گفته و از تمامی تلاش ها و همکاری های بی شائبه این عزیزان در مسیر تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی کمال سپاسگزاری را دارم.
امید که شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از هر زمان دیگر، با اقدامات سازنده و اثرگذار خود در جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی ، اجتماعی ، عمرانی و… زمینه دستیابی به افق متعالی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

? غلامی مدیرمسئول کاخک نیوز و مجموعه فرهنگی هنری صبا

  • منبع خبر : کاخک نیوز