?در راستای تامین آب شرب با کیفیت ۵ جایگاه برداشت آب شرب در شهر کاخک به بهره برداری رسید.
?در راستای تامین آب شرب با کیفیت ۵ جایگاه برداشت آب شرب در شهر کاخک به بهره برداری رسید.
روز گذشته در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ، همزمان ۵ جایگاه برداشت آب شرب شهر کاخک با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی اداره آب و فاضلاب با حضور قربانی فرماندار گناباد و جمعی از مسئولین شهرستان و شهر کاخک به بهره برداری رسید.

روز گذشته در هشتمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ، همزمان ۵ جایگاه برداشت آب شرب شهر کاخک با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی اداره آب و فاضلاب با حضور قربانی فرماندار گناباد و جمعی از مسئولین شهرستان و شهر کاخک به بهره برداری رسید. حیدر نیا مدیر آب و فاضلاب شهرستان گناباد در این مراسم اجرای اینگونه طرحها را با هدف تامین آب شرب سالم و با کیفیت برای شهروندان از بهترین چاه آب شرب و با خصوصیت رایگان بودن آن و نیز موضوع پدافند غیر عامل ذکر کرد و افزود ؛ این پروژه در انتهای سال ۹۶ با پیش بینی ۱۲ جایگاه برداشت آب بطول ۴ کیلومتر در شهر کاخک آغاز گردیده که از این تعداد ۶ جایگاه بصورت خیرساز و ۶ جایگاه توسط آبفا احداث می‌گردد.

قابل ذکر است: تاکنون ۸ جایگاه برداشت آب توسط آبفا و خیرین در شهر کاخک متناسب با وضعیت اقلیمی و تاریخی منطقه جانمایی و در راستای زیبا سازی محیط شهری به اجرا در آمده و مابقی نیز متعاقباً احداث خواهد گردید.

  • نویسنده : غلامی
  • منبع خبر : کاخک نیوز