? نشست خبری فرماندار گناباد با خبرنگاران برگزار شد:
? نشست خبری فرماندار گناباد با خبرنگاران برگزار شد:

? نشست خبری فرماندار گناباد با خبرنگاران پیرامون مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا با توجه به حساسیت وضعیت قرمز شهرستان ، ظهر امروز برگزار شد: فرماندار: ?برای تردد خودروهای شخصی محدودیت هایی در نظر گرفته شده ، محدودیت های مربوط به اصناف نیز به آنها ابلاغ شده است. ?ادارات خدمات رسان از قطع اشتراکات […]

? نشست خبری فرماندار گناباد با خبرنگاران پیرامون مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا با توجه به حساسیت وضعیت قرمز شهرستان ، ظهر امروز برگزار شد:
فرماندار:
?برای تردد خودروهای شخصی محدودیت هایی در نظر گرفته شده ، محدودیت های مربوط به اصناف نیز به آنها ابلاغ شده است.
?ادارات خدمات رسان از قطع اشتراکات آب ، برق ،گاز و تلفن مشترکین دارای بدهی در این ایام خودداری نمایند.
?ادارات پروتکل های بهداشتی را به صورت صدر درصد اجرا کنند و از برگزاری جلسات غیر ضرور و پذیرایی خودداری کنند.
?مبادی ورودی و خروجی شهرستان از سوی نیروی انتظامی به مدت ۱۴ روز کنترل و اجازه خروج از شهرستان به خودروهای شخصی داده نخواهدشد، برای متخلفین جریمه منظور خواهدشد./ #کاخک_نیوز
?? @B_kakhkNews
♦️بخش دوم :
?هرگونه مراسم ترحیم ممنوع بوده و به دستگاههای متولی دستور داده شده تا نسبت به اعلام مراتب به خطبا و برگزارکنندگان مراسمات اقدام و کانالها و گروههای تلگرامی که اعلام مراسمات ترحیم می کنند به حالت تعلیق دربیایند.
?هرگونه مراسم ترحیم ، عروسی و… در سطح روستاها نیز ممنوع بوده و دهیاران ، شوراهای اسلامی و خانه بهداشت موظف به ممانعت بوده و به دهیاران اعلام شده تا گزارشات را جهت معرفی متخلفین به دستگاه قضایی به ستاد کرونا اعلام نمایند.
?تیم های ارزیابی اجرای طرح فعال خواهند شد و کار نظارت را در سطح شهر انجام خواهند داد.
?باهرگونه تخلف احتمالی اصناف قاطعانه برخورد و واحد صنفی متخلف به مدت ۱۵ روز پلمپ خواهدشد.
متصدی پلمپ واحدهای صنفی اداره صمت شهرستان با نظارت بهداشت خواهدبود.
?رسانه ها به گونه ای عمل کنند که اطلاعات لازم و اقدامات قانونی را جهت مقابله با کرونا بصورت موثق در اختیار مردم قرار دهند./ #کاخک_نیوز
http://kakhknews.ir
?بخش سوم
?طرح آمرین سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج به احرا درخواهد آمد و در اجرای این طرح تعدادی از بسیجیانِ آموزش دیده تذکرات مسائل بهداشتی را خواهند داشت .
?کارکنان ادارات سطح شهرستان و توابع بصورت یک دوم در محل کار حضور خواهند یافت .
? کلیه مدارس و دانشگاه ها ، آموزشگاههای خصوصی ، موسسات آموزشی و حوزه های علمیه در این ایام کلا تعطیل و فعالیت آنها به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی امکان پذیر خواهد بود.
? در حوزه فرهنگی اجتماعی، کلیه مراسمات مذهبی و آیینی کاملا تعطیل خواهد بود.
? کلیه مساجد و بقاع متبرکه تعطیل می باشند ، فقط به طرح چهل مسجد و ۴۰ سنگر مجوز داده شده و باز خواهند بود .
?با متخلفینی که ماسک نمی زنند و یا افراد تست مثبت که از قرنطینه خارج می شوندجرایم و محدودیت هایی در نظر گرفته خواهدشد.
?هرگونه فعالیت های ورزشی و نمایشگاهی ممنوع است./ #کاخک_نیوز
http://kakhknews.ir
?بخش چهارم:
◽️ تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر بلحاظ جلوگیری از اجتماعات خانوادگی ممنوع است، در اجرای این طرح متخلفین مشمول جریمه ای ۲۰۰ هزار تومانی در هر ۲۴ ساعت خواهند شد.
◽️ به جز گروه یک سایر اصناف در گروه‌های ۲ ، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود ، در بحث امهال تسهیلات ، مالیات و غیره اصناف تعطیل شده مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
◽️ ورود خودروهای شخصی به شهرستان با پلاک غیر بومی ممنوع می باشد.
◽️ چنانچه افرادی بخواهند بر خلاف مصوبات ستاد کرونا سلامت و آرامش مردم را تهدید و یا به خطر بیاندازند با آنها برخورد جدی خواهد شد./ #کاخک_نیوز
http://kakhknews.ir