روز گذشته جلسه ویدئو کنفرانس گزارش اقدامات و ارائه راهکارهای مبارزه با بیماری کرونا در سطح کشور با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور ، دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرمانداران ، بخشداران و روسای دانشگاههای علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان سراسر کشور برگزارشد. به گزارش کاخک نیوز ، دکتر […]

روز گذشته جلسه ویدئو کنفرانس گزارش اقدامات و ارائه راهکارهای مبارزه با بیماری کرونا در سطح کشور با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور ، دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرمانداران ، بخشداران و روسای دانشگاههای علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان سراسر کشور برگزارشد.
به گزارش کاخک نیوز ، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور در این جلسه در خصوص اهمیت و نقش رسانه های محلی گفت: امروزه اثر بخشی رسانه های محلی به مراتب بیشتر از رسانه های ملی است ، زیرا اینگونه رسانه ها هم مخاطبین بیشتری دارند و هم با زبان مردم سخن می‌گویند.
وی از رسانه های محلی خواست تا با هماهنگی و کسب اخبار و اطلاعات بروز و جامع از طریق فرمانداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستانها در جهت آگاهی بخشی به جامعه به منظور کنترل بیماری کوئید۱۹ بیش از پیش تلاش نمایند.
دکتر رحمانی فضلی با اشاره به جمعیت کثیر دانش آموز در کشور ضمن هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش ، از معلمین نیز خواست تا در برنامه آموزشی شاد یک دقیقه از وقت کلاسی خود را به اهمیت حفظ مسائل بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا اختصاص دهند و از دانش آموزان بخواهند تا مراتب را نیز به والدین خود یادآوری نمایند.
وزیر کشور در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به بیماری و تاکید بر اهمیت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به فرمانداران دستور داد؛ ضمن اجرای کامل مصوبات ستاد و ارائه گزارشات جامع در بحث کنترل اپیدمی ، با هماهنگی دادستان ها به طور جدی با متخلفین و ناقضین مصوبات برخورد نمایند./ کاخک نیوز