به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان ، شب گذشته حامد قربانی فرماندار شهرستان گناباد باتفاق بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر کاخک با پرسنل دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاخک و پایگاه آتش نشانی زیبد دیدار و از خدمات شبانه روزی آنان تقدیر نمودند. به گزارش کاخک نیوز قربانی فرماندار گناباد با تبریک […]

به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان ، شب گذشته حامد قربانی فرماندار شهرستان گناباد باتفاق بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر کاخک با پرسنل دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاخک و پایگاه آتش نشانی زیبد دیدار و از خدمات شبانه روزی آنان تقدیر نمودند.
به گزارش کاخک نیوز قربانی فرماندار گناباد با تبریک این روز ، آتش نشانی را نماد فداکاریهای قشر زحمتکشی دانست که خطرات این شغل را با جان و دل پذیرفته اند .
ایشان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه آتش نشانی، فرهنگ سازی و جذب همیار آتش نشانی را برای انجام ماموریتها نیز موثر خواند و بر اجرای آن تاکید نمود.
در این دیدار شهردار کاخک مجموع ماموریتهای شش ماهه اول سال ۹۹ دایره خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاخک را ۸۳ مورد ذکر و از ثبت ۸۵۰ مورد مزاحمت تلفنی نیز خبر داد.
قابل ذکر است: در این مدت پایگاه آتش نشانی زیبد نیز ۲۹ مورد ماموریت عملیاتی در حوزه دهستان زیبد داشته است.