روز گذشته با اعلام احدی از شهروندان درخصوص افزایش ناگهانی ولتاژ برق و در پی آن سوختن بسیاری از لوازم برقی اهالی میلان شریعتی۲۱ ، موضوع مورد پیگیری خبرنگار کاخک نیوز قرار گرفت . مهندس جلیلی مدیر توزیع برق گناباد در خصوص اتفاق ناگهانی شبکه برق در خیابان شریعتی در گفتگو با کاخک نیوز گفت؛ […]

روز گذشته با اعلام احدی از شهروندان درخصوص افزایش ناگهانی ولتاژ برق و در پی آن سوختن بسیاری از لوازم برقی اهالی میلان شریعتی۲۱ ، موضوع مورد پیگیری خبرنگار کاخک نیوز قرار گرفت .
مهندس جلیلی مدیر توزیع برق گناباد در خصوص اتفاق ناگهانی شبکه برق در خیابان شریعتی در گفتگو با کاخک نیوز گفت؛ متاسفانه روز گذشته اتصال شبکه برق باعث نوسان ولتاژ شد که با اعلام گزارش فوق دستور رسیدگی سریع و بررسی خسارات احتمالی به مسئول برق کاخک داده شد.
جلیلی در خصوص آسیب وارده به لوازم برقی اهالی گفت؛ با برآورد اولیه خسارت لوازم برقی ، مراتب در دستور کار قرار گرفته و پیگیر پرداخت زیان وارده به شهروندان خسارت دیده خواهیم بود.
مدیر توزیع برق گناباد از مردم خواست تا جهت جلوگیری از خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه همچون سیم پارگی ، رعد و برق و غیره حتما از محافظ ولتاژ استفاده نمایند.
قابل ذکر است؛ در پی این اتفاق تعدادی آیفون صوتی و تصویری ، تلویزیون های LCD و LED ،دستگاه دیجیتال،ماشین لباسشویی، پکیج، کامپیوتر ، مودم و شارژر موبایل از اهالی شریعتی ۲۱ سوخته و از بین رفته است.