#تشکر_و_قدردانی ♦️سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند و اندیشه و فکر خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏ گیرند. سلام و رحمت خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم و دوربین را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال […]

#تشکر_و_قدردانی

♦️سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند و اندیشه و فکر خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏ گیرند.
سلام و رحمت خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم و دوربین را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار به همه همکاران خبرنگار و عضو رسانه های محلی و منطقه ای ، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از همه سروران ارجمند ، مسئولین گرامی و عزیزان بهتر از گل که با ارسال پیامهای زیبای خود این روز را به این حقیر و همکاران گرامی تقریر داشتند و بعضاً بعلت ازدیاد پیامها امکان انتشار و پاسخ به آنان میسر نبود ، اعلام نموده و سپاسگزارم.

یقیناً «دانستن» و «گفتن حقایق» دو حق اساسی هر انسانی است که درمیثاق بین‌المللی حقوق بشر نیز به آن اشاره شده و بایستی همگان از آن برخوردار باشند. از این رو حقیر و همکارانم در پایگاه خبری کاخک نیوز تمام تلاش خود را در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و موثر بکار بسته و همواره بیش از پیش در این راه خطیر پیشتاز خواهیم بود.

در پایان از همه مردم عزیز خواستارم تا همواره رسانه و همکاران ما را پُل ارتباطی بین خود و مسئولان دانسته و خواسته ها، مشکلات و مسائل پیرامون خود را با ما در میان بگذارند.

با نهایت احترام
غلامی
صاحب امتیاز و مدیرمسئول