#کاخک_نیوز : سرهنگ قربانعلی قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد در مراسم تودیع فرمانده پاسگاه زیبد با اشاره به نقش ذاتی نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه گفت؛ کشور ما در حوزه مسائل امنیتی حرف اول می زند و ستودنی است و این امنیت حاصل زحمات و خون عزیزانی است که در نیروهای مسلح […]

#کاخک_نیوز : سرهنگ قربانعلی قربانی فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد در مراسم تودیع فرمانده پاسگاه زیبد با اشاره به نقش ذاتی نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه گفت؛
کشور ما در حوزه مسائل امنیتی حرف اول می زند و ستودنی است و این امنیت حاصل زحمات و خون عزیزانی است که در نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی تلاش می کنند .از این رو بر ما لازم است تا رهرو خون پاک شهدا بوده و باید قدرشناس و شکرگزار خداوند باشیم که امروزه امنیت و آسایش مثال زدنی داریم.

سرهنگ قربانی افزود؛ معاندین و دشمنان میخواهند امنیت مارا خدشه دارکنند و در پی آسیب زدن به کشور هستند که با هوشیاری حافظان امنیت و همت مردم ولایت مدار نقشه پلید آنها نقش بر آب شده و کورخواهند خواند تا بتوانند آرامش کشور را برهم بزنند.
ایشان حاصل برقراری نظم و امنیت را در پی تعامل و همکاری مردم ، نهادها و سازمانهای مرتبط با پلیس دانست و افزود؛ نیروی انتظامی زمانی موفق خواهد بود که همه سازمانها و نهادها همراه و هم پای پلیس باشند لذا حفظ امنیت با پلیس به تنهایی برقرار نمی شود.
سرهنگ قربانی تاکید کرد: همه باید درجهت آگاه سازی و اقدامات پیشگیرانه در حوزه آسیب های اجتماعی ازجمله فضای مجازی ، طلاق و… نیروی انتظامی را یاری برسانند.

وی از اقدامات ستوانیکم فرزانه فر فرمانده پاسگاه زیبد در حوزه حفاظت فیزیکی ، پیشگیری و برخورد با مجرمین و مسائل عمرانی پاسگاه تقدیر نمود.