با اتمام حجت بخشدار کاخک ، مردم استاد با احداث کارخانه کودپتاس مخالفت کردند. ⭕️ در پی اعتراض برخی از اهالی روستای استاد مبنی بر جلوگیری از احداث کارخانه کود پتاس، عصر امروز مرادی بخشدار کاخک باتفاق رئیس اداره محیط زیست شهرستان و کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان در جمع مردم روستای استاد […]

با اتمام حجت بخشدار کاخک ، مردم استاد با احداث کارخانه کودپتاس مخالفت کردند.

⭕️ در پی اعتراض برخی از اهالی روستای استاد مبنی بر جلوگیری از احداث کارخانه کود پتاس، عصر امروز مرادی بخشدار کاخک باتفاق رئیس اداره محیط زیست شهرستان و کارشناسان اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان در جمع مردم روستای استاد حضور یافتند و درجهت مزایا و معایب احداث این واحد صنعتی نکاتی را برای مردم بازگو کردند.
مرادی بخشدار کاخک با اشاره به اینکه امروز حوزه صنعت مهمترین راهکار ایجاد اشتغال پایدار است مواردی را در خصوص چگونگی احداث این واحد صنعتی و مزایا ومعایب آن طبق نظرات کارشناسی شده ادارات مرتبط مطرح نمود .
به گزارش #کاخک_نیوز در این تجمع مردمی که در میدان روستا برپاشده بود، سایر کارشناسان ادارات حاضر در جمع مردم نیز به ابهامات و سوالات آنها در خصوص آلایندگی این واحد صنعتی پاسخ دادند و مزایای این سرمایه گذاری را بیشتر از معایب آن در جهت توسعه منطقه و ایجاد اشتغال پایدار دانستند و خواستار خودداری از تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی شدند . اما مردم روستای استاد برای احداث کارخانه کودپتاس در مجاورت آن روستا قانع نشدند.