سال گذشته برخی از اهالی روستای کلاته شمس برای دریافت کارت نفت سفید در سامانه الکترونیکی مربوطه اقدام به ثبت نام نموده اند که در هنگام ثبت نام به مشکل ثبت کد پستی مواجه شدند، زمستان ۹۸ را بصورت حواله یا با رفت و آمدهای فراوان برای تامین نفت سفید پشت سر گذاشتند و دهیار […]

سال گذشته برخی از اهالی روستای کلاته شمس برای دریافت کارت نفت سفید در سامانه الکترونیکی مربوطه اقدام به ثبت نام نموده اند که در هنگام ثبت نام به مشکل ثبت کد پستی مواجه شدند، زمستان ۹۸ را بصورت حواله یا با رفت و آمدهای فراوان برای تامین نفت سفید پشت سر گذاشتند و دهیار روستا نیز برای دریافت کد پستی جدید برای اهالی اقدام نمود.
اما با گذشت یکسال همچنان سامانه مذکور کد پستی جدید را نیز تایید نمی کند و از ادامه ثبت نام بازمانده و دیگر دلِ خوشی ندارند.
رضایی رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی در گفتگوی تلفنی با #کاخک_نیوز گفت؛ مواردی که با عدم تایید کد پستی مواجه شده اند را بررسی و مشکل آنها را حل خواهد کرد.
وی درخصوص افرادی که در روستاهای فاقد گاز نیز متقاضی نفت هستند ادامه داد ؛ اینگونه متقاضیان در هنگام ثبت نام ، صرفا کدپستی روستای مورد نظر را در سامانه وارد و چنانچه روستایی فاقد کدپستی باشد مراتب ازطریق اداره پست پیگیری نمایند.
وی از مردم روستاههای فاقد گاز خواست تا از این پس نسبت به ذخیره سازی نفت سفید اقدام تا در فصل سرما با کمبود نفت مواجه نشوند.